Plomma2 Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Hei. Fins det noen steder på nettet som fortsatt selger N64-spill? Helst ubrukt. Hentet frem maskinen, men mange av spillene er gitt bort/solgt. Noen? - Plomma
aspic Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Hvor mye er du villig til å gå for ett enkelt spill? Har en del liggende som aldri blir brukt, er fint om noen kan ha nytte for dem.. På en annen side, mye minner fra de små gråe boksene (og GULL boksen da <3)
Plomma2 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 (endret) Norskt da eller? Fant denne. 7504290[/snapback] Ååååh! Jeg fant Banjo-Kazooie. Minnene strømmer tilbake Takk for hjelpen. Endret 14. desember 2006 av Plomma2
knekt_en Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Jeg og dro fram N64'en for en tid tilbake, bare for å finne ut at den ikke funker lenger Vet ikke hva som er galt, men jeg får ikke starte noen spill, er bare svart skjerm.. Jeg har prøvd å skifte kabler, åpne Nintendoen og suge ut støv o.l. men ingenting funker. Jeg "løste" problemet ved å laste ned en N64 emulator, men det er jo ikke halvparten så koselig å sitte foran tastaturet og spille som å sitte i sofaen med de sære kontrollerene i hånda og spille de gode gamle klassikerne Zelda OoT, Majoras Mask, Mario Kart 64, Super Mario 64 eller Super Smash Bros... Jeg var faktisk på gråten når jeg fant ut at den ikke funket lenger! Den har vært min trofaste venn i 8 år, og nå har den gått over til de evige jaktmarker. R.I.P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå