Gå til innhold

Game With Fame, A.Thorkildsen vs deg, i GoW


Spillarkivet

Anbefalte innlegg

Fikk tidligere idag en pressemelding fra Microsoft

 

Game With Fame:

 

Andreas Thorkildsen inviterer til kamp i Gears of War

 

 

 

Sannsynligheten for at du kaster spyd, eller egentlig noe som helst, lenger enn Andreas Thorkildsen er lik null. Derimot har du nå muligheten til å knuse spydesset og OL-gullvinneren i det testosteronsprutende Xbox 360-spillet Gears of War på Xbox Live.

 

 

 

Andreas Thorkildsen er ikke hvem som helt i norsk idrettssammenheng. Han er den første nordmannen som har lempet spydet over nittimetersmerket, og han stakk av med det gjeveste av det gjeveste under OL i Athen – gullmedaljen. Men det er ikke bare spyd som opptar jernmannen fra Kristiansand. Han er en ihuga Xbox 360-fantast, og inviterer derfor alle norske Xbox Live-medlemmer til kamp i Gears of War.

 

 

 

Lover en hard kamp

 

– Gears of War er et utrolig bra spill. Spillet alene er god nok grunn til å skaffe seg en Xbox 360. Mellom treningsøktene har jeg brukt utallige timer i rollen som soldaten Marcus Fenix i hans desperate kamp for å nedkjempe ”Locust Horde”. Hvor god jeg har blitt gjenstår å se. Men jeg kan love at de som møter meg i Game With Fame på Xbox Live skal få en hard kamp. Jeg gleder meg, sier Andreas Thorkildsen.

 

 

 

Gears of War

 

I Gears of War til Xbox 360 blir du kastet ut i en spennende historie om menneskenes kamp mot Locust Horde – skumle vesener fra jordens indre. Du tar på deg rollen som krigshelten Marcus Fenix for å sikre menneskehetens videre eksistens. Spillet lar deg oppleve Xbox Live på sitt aller beste. Mer informasjon om spillet er å finne på http://gearsofwar.com/Emergenceday/.

 

 

 

For å spille mot Andreas Thorkildsen i Game With Fame, må du gjøre følgende:

 

Logg deg på Xbox Live

Legg til følgende Gamertag i vennelisten: GameWithFameNO.

Logg deg på Xbox Live mellom klokken 18.00 og 19.00 onsdag 20. desember for å se om du er invitert til å være med på moroa.

Spill og prat mot og med Andreas Thorkildsen i Game With Fame på Xbox Live.

 

 

Informasjon om Game With Fame er også å finne på http://www.xbox.com/nb-no/community/calend...ame/default.htm

 

Noen som er klare til å ta imot utfordringen? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...