Gå til innhold

macbook pris med student developer


Peter

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg tenkte å bestille min først mac i morgen.

sort macbook med 2gb minne og 120 eller 160gb harddisk (skal kjøre osx og vista, så trenger litt plass)

Med vanlig studentrabatt får jeg dette for 14.626,25 (120gb) (normalt 15560,-), men i tillegg så finnes det noe som heter student developer som sier:

Get a great deal on Apple hardware.

Student members may take advantage of a special, one-time hardware discount per lifetime (this benefit is non-renewable and subject to change).

(mer her: http://developer.apple.com/students/ )

Det jeg lurer på er om noen vet hvor mye rabatt det er snakk om?

Student developer koster 690,- kr per år, og jeg trenger jo bare være medlem i ett år om jeg vil. (Men jeg driver med utvikling, så kommer nok til å fortsette)

 

Er det noe som har peiling på dette?

Dersom ingen har noe konkret svar ringer jeg nok apple i morgen og forhører meg litt, så kan jeg skrive det inn her. Er sikkert flere som lurer på det samme, eller som kanskje ikke engang har visst om muligheten.

 

Ellers kan jeg bare si at jeg gleder meg til min første mac :D Med boot camp og parallells har jeg nok alt jeg trenger og mer til!

Endret av Nazgul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke anbefalt å bruke ADC rabatt hvis du skal kjøpe macbook. Du får mer rabatt på pro-maskinene. Og siden rabatten kun kan brukes en gang i livet, lønner det seg å ikke bruke den på en så "billig" maskin som macbook er.

 

Det du kan gjøre er å registrere deg på studenttorget.no Da får du mer studentrabatt på maskinen.

8-10 % på Apples datamaskiner

Opp til 80 % på Apple software*

17 % på Apples tjenester

8-10 % på øvrige Appleprodukter

Lenke til kommentar

ACD koster jo ca 1000 kr (700+) vis jeg ikke husker feil, så tror ikke det lønner seg uten at du kjøper en pro maskin...

men de finner du ut, er mulig du motar Leopard (10.5) gratis når det kommer, men er ikke sikker.

Så da lønner det seg kanskje igjen vis du hadde tenkt og kjøpe det når det kom...

Er ikke helt sikker på det siste, men tror det var slik før (da tiger kom 10.4)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...