Tmz Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Hei Nå er det 3. gangen jeg skal starte med dette spillet, har fått WoW i julegave av en kompis på forskudd. Men jeg er lei av at alle serverne jeg spiller på er fulle av highend guilder som raider naxx, og at alle går rundt fullt av epics. Så derfor leiter jeg etter en relativt ny server med bra miljø, korte bg queues. Serveren skal være PvP, og er det mange normenn på serveren er det et stort pluss. På forhånd takk
Reached Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Korte BG qeues er det alltid nå pga Crossrealms BG og pga at 2.0 kom. Endret 10. desember 2006 av Adey
TaigaH Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Eller eventuelt kos deg med andre ting i jula og start når TBC kommer ut. Regner med det blir noen helt freshe servere da
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Eller eventuelt kos deg med andre ting i jula og start når TBC kommer ut.Regner med det blir noen helt freshe servere da 7471996[/snapback] og raser
Tmz Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Eller eventuelt kos deg med andre ting i jula og start når TBC kommer ut.Regner med det blir noen helt freshe servere da 7471996[/snapback] Ja blir nok lite wow spilling framover, bare lurte på et sted bra sted å starte. Greit å ha noe å gjøre når man kjeder seg på kveldstider.
knux Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Hmm, nyeste server er vel Lightbringer? Usikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå