Gå til innhold

Billig Sonefri spiller?


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en slik badboy i sommer på rent impuls, bare for å kunne spille av DivX Thompson DTH252

 

Nå savner jeg å kunne spille av Region 1 DVDer, og tenker jeg bare handler en til, siden jeg tviler på jeg kan gjøre den jeg har sonefri.

 

Noen som har tips til en OK Sonefri spiller?

Har ingen store krav, bor på relativt liten hybel med en 28" Widescreen ikke-hd og et logitech surround system.

Kult om noen bare kan bekrefte om spilleren jeg har kan gjøre sonefri og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Anbefaler min på det varmeste. Philips DVP5969 kan gjøres sonefri bare ved å trykke litt på fjernkontrollen. Har bestilt en sone1 film selv nå for å test, aldri hatt sonefri før :love:

Itillegg har den divx med støtte for divx 6 (kapitler etc). Den har HDMI utgang og DVD upscaliong, men med deg som for meg som ikke har HD spiller ikke det none rolle, men er jo et pluss sån i tilfelle man kjøper. Beste funksjonen er at den har USB porto, så du kan spille av mp3, jpg og divx rett fra eks en USB minnepinne. Selv driver jeg og skal få skaffet en liten ekstern harddisk til den, sidne den støtter det også sålenge den oppfyller visse krav (har egen strømforsyning og er formatert til FAT32 såvidt jeg husker). Anbefales på det varmeste, koster rundt en tusenlapp både i butikk (clas ohlson, elkjøp med prisgaranti vs clasern ;) ) og på nett med porto. Utrolig frigjørende å slenge over en TV episode på en USB penn på 25 sek og så slenge dne i DVDen, motfor å brenne en cd hver jævla gang :D

Lenke til kommentar

Fant en løsning som ganger meg best:

 

From "NO DISK" on TV screen:

1. Open DVD drive

2. With the remote control type 1 3 6 9

3. After two seconds push "0" for multizone

4. Turn the player off.

5. Turn on and enjoy!

 

Da er det bare å vente til Ducktales og TaleSpin R1 er på plass

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Fant en løsning som ganger meg best:

 

From "NO DISK" on TV screen:

1. Open DVD drive

2. With the remote control type 1 3 6 9

3. After two seconds push "0" for multizone

4. Turn the player off.

5. Turn on and enjoy!

 

Da er det bare å vente til Ducktales og TaleSpin R1 er på plass

7474842[/snapback]

hehe, har hele ducktales på divx jeg ;) visste ikke at det fantes på dvd o.o

Lenke til kommentar

Har dem faktisk jeg og, men noen av de er jo så ræva kvalitet på, og en slik serie fortjener hylleplass.

De er gitt ut på R1 for lenge siden, men kommer nå også til Europa mener jeg å huske.

 

Vet egneltig ikke helt garantert at jeg fikk til å mekke spilleren sonefri, men tror det i alle fall. Håper det ikke var meningen at jeg skulle se noen endring på skjermen.

Endret av Fulgu
Lenke til kommentar
  • 12 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...