Gå til innhold

spm. angående char transfer, konto + realm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

En kompis skal gi meg sin level 60 druid, om jeg betaler character transfer. Jeg skal også tranfere characteren til en annen server sammtidig, så jeg kan spille sammen med kompisen sin på de andre characterene han har.

For en stund siden migrated jeg warrioren min, og jeg husker da, når jeg skiftet server, en eller annen plass der kom det "Change account also?" eller noe i en box.

Kan jeg bytte characteren til min konto, OG til en annen realm, for 200kr? Eller blir det 400kr da?

Og, når man skal bytte fra account til account, må man ha noe av det samme infoen på hver account. Hva slags info er dette? Jeg vet att man må skifte slik begge har samme kontonr. men hva mer? Og er dette enkelt å gjøre, eller må jeg faktisk ringe til blizzard for å få gjort det?

Takker for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Characterbytte mellom kontoer er bare beregnet på folk som f.eks. er i samme familie som har delt konto og har hver sin character. Tanken er da at du kan registrere en ny konto på samme person/husholdning og overføre den ene characteren til den nye kontoen slik at de kan spille samtidig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...