crz Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) For et par år siden kjøpte jeg en brukt Malaguti mrx 89 modell. Det er en utrolig moped, motoren går som en klokke, den starter uansett vær og vind og den ser nesten ut som en lett-mc. Men jeg har hatt problemer med det elektriske på mopeden. (fabrikkfeil) Men når jeg finner noe som må repareses, finner jeg ingen leverandører som leverer deler til norge. Derfor lurer jeg på, er det noen som har Malaguti mrx og vet hvor det går ann å få tak i deler?? (mulig at det var en prototype som ikke ble satt i produksjon) Endret 12. desember 2006 av crz Lenke til kommentar
MalagutiMRX Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Hei, kanskje litt seint svar men... Jeg har akkorat samme sykkelen, og nesten samme problemet. Vet ikke om noen som har deler, pga. har ingen info om sykkelen. -Jeg lurer og på hvilken motor som står i den? Lenke til kommentar
Kjetilbruno Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Haha, dette var moro. Jeg hadde en slik en tidlig på 90-tallet, kjøpte den pent brukt. Kjørte den et par somre og vintre uten noen problemer. Den var i produksjon fra 87 til 92. Jeg tror den var kjøpt hos Udnes motor i Årnes i sin tid, du kan jo prøve å høre med dem. Jeg hadde en velt på vinterstid og det ble skader på bl.a kåpa, blinklys samt hendler, og MC-Huset Nydal i Ringsaker hadde ingen problemer med å skaffe deler den gangen. Hvordan det er nå, vet jeg ikke, det er jo over 15 år siden. Men hør med dem, de er kjent for service og peiling på 2-hjulinger. Det ser ut som at noen aprilia-modeller i hvertfall, fra samme periode, hadde samme motor, så deler er nok å oppdrive. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå