TAS-M Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hei, jeg har et problem ved avspilling av alle typer videofiler... i alle avspillere... dvs. Mediaplayer DivX, VLC ... ALT... hver gang jeg prøver å åpne en videofil tar det svært lang tid før filmen vises og når det først skjer, lagger både lyd og bilde.. i tillegg henger maskinen seg... dette skjer KUN under avspilling av film... Er det noen som har hatt/har samme problem som har en god løsning på dette??! Takker
norbat Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hva slags pc-spesifikasjoner snakker vi om her? Prøvd en reinstallering/oppdatering av skjermkortdriver?
TAS-M Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Har installer og reinstallert siste skjermkortdrivere... maskinen er nettopp formatert, men alt av skjermkort og HK drivere er installert.... maskinen fungerer flott når jeg ikke skal se film...
TAS-M Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Nok av kraft... alle filmer jeg prøver å spille av nå funka som snus før formateringa...
Xar0n Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg har det samme problemet, skjønner ikke helt hva det kommer av. Håper noen kan komme med noen forslag
Jigsaw V Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg har opplevd dette selv. Jeg tror jeg formaterte. Kanskje du kan slette alle codecs og så innstallere de? Det skal finnes prog som kan se alle codecs (kaaanskje slette de også).
TAS-M Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Jeg har opplevd dette selv. Jeg tror jeg formaterte. Kanskje du kan slette alle codecs og så innstallere de? Det skal finnes prog som kan se alle codecs (kaaanskje slette de også). 7404671[/snapback] hmmm... problemet startet jo etter jeg hadde formatert...
TAS-M Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Jeg prøvde å avinstallere og installere driverene.. men ikke no hell.
Jigsaw V Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 No can do. Aner ikke hva problemet ditt er. Siden jeg hadde min egen maskin gående lenge uten dette problemet, og så plutselig fikk jeg det, dermed kan jeg ikke si hva som sykltes mine probs.
Stigma Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Har du installert chipset drivere for hovedkort? det er veldig mange som glemmer dette, og det vil føre til at alt gjevn over går tregt som fy. -Stigma
TAS-M Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Jeg fikset problemet.. jeg innstallerte de NEST nyeste skjermkort driverene fra Nvidia istede for de nyeste.. Det virker som om Nvidia ikke helt har tatt med skjermkortet jeg har i sine nyeste oppdateringer.. Takk for alle innlegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå