Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lærte å lese ved hjelp av teksting. Jeg lærte engelsk ved hjelp av teksting!

Og jeg lærte å verdsette en god film, uten den forpulte dubbinga.

DET skal man lære unger nå til dags!

Skrevet

Samme her. Husker før i tiden når jeg var liten. Da ble det alltid spilt på engelsk, eller kanskje ikke alt men det meste. Takket være det så er jeg blitt god i engelsk.

Men hvis du ser på barne program idag så ser du stor forskjell på hva vi brukte å se på. F.eks barne-tv. Synes de bare viser fram drit som ikke burde være på TV.

Skrevet
Samme her. Husker før i tiden når jeg var liten. Da ble det alltid spilt på engelsk, eller kanskje ikke alt men det meste. Takket være det så er jeg blitt god i engelsk.

Men hvis du ser på barne program idag så ser du stor forskjell på hva vi brukte å se på. F.eks barne-tv. Synes de bare viser fram drit som ikke burde være på TV.

7579746[/snapback]

alt var bedre før!

Skrevet

Barne-tv har blitt patetisk. Ikke faen om ungene mine skal vokse opp og se på det. Skal kjøpe inn dvd'er med bra barneprogrammer og late som om det går på tv.

Skrevet (endret)
:love:

og flukten fra dyreskogen og kalle klovn og bbc narnia serien

7579770[/snapback]

ahh, the good old times :cry:

Jeg savner Turtles :(

Endret av Luchy
Skrevet
Jeg liker ikke unger, de er irriterendes, kom kommer hele tiden bort og vil klappe hunden når jeg går tur :hrm:

7579813[/snapback]

Rop ut når de nærmer seg at den biter. Til voksne sier du at den har lus/lopper.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...