Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette er pausetid? :p

8219060[/snapback]

Nei, dere faar ikke ta pause naar jeg skal spamme!

Kun for at du skal kjede deg mere ;)

8219064[/snapback]

Men det gir jo ingen mening. :dontgetit:

Skrevet
Men det gir jo ingen mening.  :dontgetit:

8219074[/snapback]

Det gir da mye mening? Folk går til det store skrittet det er å holde seg unna SO kun for at du skal ha det kjipt.
Gjest medlem-77217
Skrevet

Jeg har vondt i hodet. Mamma sa jeg skulle ta en sånn paraset, men det skjer mest sannsynelig ikke... :p

Skrevet
Men det gir jo ingen mening.  :dontgetit:

8219074[/snapback]

Joda... Vi finnes egentlig ikke skjønner du. Vi er bare fantasivesener i din hjerne. Og i dag kjeder du deg og har dårlig fantasi. Derfor er det ingen som snakker her...
Skrevet
Det gir da mye mening? Folk går til det store skrittet det er å holde seg unna SO kun for at du skal ha det kjipt.

8219089[/snapback]

Men det er jo slemt!

Joda... Vi finnes egentlig ikke skjønner du. Vi er bare fantasivesener i din hjerne. Og i dag kjeder du deg og har dårlig fantasi. Derfor er det ingen som snakker her...

8219098[/snapback]

Den var... dyp!

Skrevet

Det hadde vært gøy å lager en SO-bot som postet tilfeldige ting bare for å se om noen greide å skille den ut fra alle brukerne som poster tilfeldige ting.

Skrevet
Det hadde vært gøy å lager en SO-bot som postet tilfeldige ting bare for å se om noen greide å skille den ut fra alle brukerne som poster tilfeldige ting.

8219151[/snapback]

Skal vi lage en? :)

Skrevet
Skal vi lage en? :)

8219158[/snapback]

Ja!

Da får jeg vært aktiv i SO selv uten internett hjemme. :D

(kjipe, KJIPE hybeleier! :realmad:)

Skrevet
Noen her som studerer eller har tenkt til å studere til farmasøyt forresten?

8219186[/snapback]

Nei men jeg har studert et par farmasøytiske midler et par ganger ;)
Skrevet (endret)
God dag, folkens. Skjer da? Jeg hadde min siste eksamen i dag.

8219186[/snapback]

Hurra! Ikke mer dårlig samvittighet hver gang dunevner hvor mye tid du bruker på studiene. Gratulerer og, btw.

Farmasøyt har jeg ikke tenkt å bli, men er det noen som har noen gode forslag til hva jeg burde søke på?

L4rs: Virkelig? Det hadde jeg ikke fått med meg.... :tease:

Endret av NgZ
Skrevet (endret)

l4r5: Tviler ikke, men det var vel ikke i utdanningsøyemed? ;)

NgZ: Hehe. Ja. Lurer på hva jeg skal studere også. Nå er det vel sykepleie som er nummer 1 på min liste...journalistikk/læreryrket eller farmasi hadde jo kanskje også vært interessant. Det eneste som suger med sistnevnte er at man må være så jævla flink i kjemi (sies det iallfall) og jeg suger i det.

Hva slags fag liker du da? Interesser?

Endret av Sidious
Skrevet
l4r5: Tviler ikke, men det var vel ikke i utdanningsøyemed? ;)

8219212[/snapback]

Tja... Utdanning, fornøyelse... Whats the difference? Just expanding my mind :p
Skrevet

8219151[/snapback]

Vi avslørte Bundy ganske raskt.

Skrevet

Da stikker jeg folkens, jeg beklager at ingen av dere få høre noe mer fra mitt vakre tastatur i helgen, fylletur med sjefen og den andre lærlingen uten Internett og forum frem til Søndag kveld :ohmy:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...