Krankemot Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Klassen min anser meg som en dustete nerd og freak, helt til de trenger hjelp, da er jeg Beccaengelen.Jeg får betalt for å hjelpe dem. De tror jeg har en moral mot sånt og trenger bestikkes. Hah. 8213919[/snapback] Haha, kjenner meg igjen XD
Gormers Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 (endret) Må finne på en dans før mandag som vil skal framføre. Dessuten er jeg litt outsider fra de som er på skolen og blir litt minimobba 8213866[/snapback] BUHU. Du har det faen meg bra fælt må jeg si.8213888[/snapback] Enig. Dagens ungdom. 8213910[/snapback] Var mer lykkelig når jeg bodde på en gård med dritthus og med en slem far... Endret 22. mars 2007 av gormers
Solid Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Sist jeg sjekket, ble jeg født i 1992. 8213935[/snapback] Jaså. Kan jeg stole på det?
Ballus Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Klassen min anser meg som en dustete nerd og freak, helt til de trenger hjelp, da er jeg Beccaengelen.Jeg får betalt for å hjelpe dem. De tror jeg har en moral mot sånt og trenger bestikkes. Hah. 8213919[/snapback] Haha, kjenner meg igjen XD 8213941[/snapback] second that
Eplefe Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Klassen min anser meg som en dustete nerd og freak, helt til de trenger hjelp, da er jeg Beccaengelen.Jeg får betalt for å hjelpe dem. De tror jeg har en moral mot sånt og trenger bestikkes. Hah. 8213919[/snapback] Haha, kjenner meg igjen XD 8213941[/snapback] Hoho, jeg trodde jeg var alene. Og når de trenger en modell uten trutmunn og falskt hår er det og meg de kommer til. Mediaklassen, that is. Jeg meldte meg "syk" i dag, fordi jeg ikke orker å bade i griseblod i dag. Det er andre gangen i år de vil ha griseblod på meg. :\
Bruker-33331 Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Hoho, jeg trodde jeg var alene.Og når de trenger en modell uten trutmunn og falskt hår er det og meg de kommer til. Mediaklassen, that is. Jeg meldte meg "syk" i dag, fordi jeg ikke orker å bade i griseblod i dag. Det er andre gangen i år de vil ha griseblod på meg. :\ 8213961[/snapback] Hvorfor griseblod?
Gormers Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Klassen min anser meg som en dustete nerd og freak, helt til de trenger hjelp, da er jeg Beccaengelen.Jeg får betalt for å hjelpe dem. De tror jeg har en moral mot sånt og trenger bestikkes. Hah. 8213919[/snapback] Haha, kjenner meg igjen XD 8213941[/snapback] Hoho, jeg trodde jeg var alene. Og når de trenger en modell uten trutmunn og falskt hår er det og meg de kommer til. Mediaklassen, that is. Jeg meldte meg "syk" i dag, fordi jeg ikke orker å bade i griseblod i dag. Det er andre gangen i år de vil ha griseblod på meg. :\ 8213961[/snapback] Hva faen?
Krankemot Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Klassen min anser meg som en dustete nerd og freak, helt til de trenger hjelp, da er jeg Beccaengelen.Jeg får betalt for å hjelpe dem. De tror jeg har en moral mot sånt og trenger bestikkes. Hah. 8213919[/snapback] Haha, kjenner meg igjen XD 8213941[/snapback] Hoho, jeg trodde jeg var alene. Og når de trenger en modell uten trutmunn og falskt hår er det og meg de kommer til. Mediaklassen, that is. Jeg meldte meg "syk" i dag, fordi jeg ikke orker å bade i griseblod i dag. Det er andre gangen i år de vil ha griseblod på meg. :\ 8213961[/snapback] Jeg går også media Slipper griseblod da
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Hoho, jeg trodde jeg var alene.Og når de trenger en modell uten trutmunn og falskt hår er det og meg de kommer til. Mediaklassen, that is. Jeg meldte meg "syk" i dag, fordi jeg ikke orker å bade i griseblod i dag. Det er andre gangen i år de vil ha griseblod på meg. :\ 8213961[/snapback] Øøøh! Wtf?
Hashtægg Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 (endret) Klassen min anser meg som en dustete nerd og freak, helt til de trenger hjelp, da er jeg Beccaengelen.Jeg får betalt for å hjelpe dem. De tror jeg har en moral mot sånt og trenger bestikkes. Hah. 8213919[/snapback] Tjener du en del? Jeg er en av nerdene i klassen. Men bare fordi jeg selv vil være det. Jeg er ikke mest nerdete, men jeg vil så gjerne være det at de har gått med på å gi meg den titelen. Bundy: Finn noe du er flink i. En sport, kunst noe utenom å ødelegge ting/liv. Med dette får du positiv oppmerksomhet. Eller finn en som bryr seg om deg, en som liker deg for den du er, og ikke utgir deg for å være. Fy faen, jeg overrasker meg selv. Hva sier den ekte psykologen btw? Endret 22. mars 2007 av Demille
Eplefe Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 (endret) Fordi de mener det tar for mye tid å få falskt blod til å se ekte ut, og griseblod er gratis, eller ekstremt billig, ser ekte ut og du får en fin effekt ut av det uten at det er for ekkelt. EDIT: Jeg går ikke media, jeg er bare dukken dems når de trenger noen å leke med. Som ikke gjør trutmunn på bilder og stiller opp til alt, omtrent. Endret 22. mars 2007 av Eplefe
L4r5 Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Hoho, jeg trodde jeg var alene.Og når de trenger en modell uten trutmunn og falskt hår er det og meg de kommer til. Mediaklassen, that is. Jeg meldte meg "syk" i dag, fordi jeg ikke orker å bade i griseblod i dag. Det er andre gangen i år de vil ha griseblod på meg. :\ 8213961[/snapback] Hvorfor griseblod? 8213970[/snapback] Antagelig fordi det er større tilgang på grisblod enn menneskeblod
jojo123 Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Fy faen, jeg overrasker meg selv. 8213981[/snapback] Så måtte du avslutte det med banning, da. Ødela alt.
Bruker-33331 Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 (endret) Bundy: Finn noe du er flink i. En sport, kunst noe utenom å ødelegge ting/liv. Med dette får du positiv oppmerksomhet. Eller finn en som bryr seg om deg, en som liker deg for den du er, og ikke utgir deg for å være. Fy faen, jeg overrasker meg selv. 8213981[/snapback] Hehe, sport er kjedelig. Eneste grunn jeg trener(styrke, og jogging nå snart) er fordi jeg vil holde meg i form. Har allerede en som liker meg "for den jeg er", men hun flytter snart til Moss, fordi hun må skifte miljø osv, det sier instutisjonen hennes : / "Hva sier den ekte psykologen btw?": Har vært der og psykologisk senter. Jeg vil ikke tilbake på enda sånt intervju med psykologisk senter. Men den ekte psyken sier at jeg må ta mer hensyn til andre mennesker, ikke vært så skadefrydene på andres vegne og oppføre meg bedre. Nå har jeg holdt mesteparten av følelsene for meg. Endret 22. mars 2007 av Bundy
Gormers Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Fordi de mener det tar for mye tid å få falskt blod til å se ekte ut, og griseblod er gratis, eller ekstremt billig, ser ekte ut og du får en fin effekt ut av det uten at det er for ekkelt. EDIT: Jeg går ikke media, jeg er bare dukken dems når de trenger noen å leke med. Som ikke gjør trutmunn på bilder og stiller opp til alt, omtrent. 8213985[/snapback] Det kan altså ikke si nei?
Krankemot Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 De i klassen syntes jeg var sykt nerdete bare fordi jeg satte sammen pcen min selv
Eplefe Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Jo, jeg sier nei skremmende ofte. Som da de ville jeg skulle stille opp naken til reklameoppdraget deres, sa jeg nei. Og da de ville bleke håret mitt sa jeg "Nei, ta en random jente i gangen i stedet". Og da de ville at jeg skulle sitte med glasskår rundt meg var jeg dritredd for at jeg skulle sitte oppå dem, så jeg feiget ut. Jeg feiget og ut da det var snakk om å ligge naken med kattunger. Mest fordi jeg følte meg pervers. Jeg stiller opp på alt så lenge jeg ikke er gjenkjennelig om det skal brukes på skolen, eller at det ikke er.. nedrigeverdigende ellers.
Gormers Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 De i klassen syntes jeg var sykt nerdete bare fordi jeg satte sammen pcen min selv 8214024[/snapback] Fett a, jeg vil egentlig gjerne kunne det. Men uansett, sånn er det jenter ikke bør få finne ut om, og du bør ha kamerater som er nesten like interresert i pcer som deg, ellers så bør du ikke prate om det
Hashtægg Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Hehe, sport er kjedelig. Eneste grunn jeg trener(styrke, og jogging nå snart) er fordi jeg vil holde meg i form.Har allerede en som liker meg "for den jeg er", men hun flytter snart til Moss, fordi hun må skifte miljø osv, det sier instutisjonen hennes : / 8214015[/snapback] Aww, den er kjip. Men du er fortsatt ung da! Tenk så mye du kan gjøre med livet ditt. Du vil vel ikke kaste det bort? Det er ikke for sent til noe. Hvertfall ikke for deg. ..Ikke at jeg egentlig vet hva som "feiler" deg.
Gormers Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Jo, jeg sier nei skremmende ofte.Som da de ville jeg skulle stille opp naken til reklameoppdraget deres, sa jeg nei. Og da de ville bleke håret mitt sa jeg "Nei, ta en random jente i gangen i stedet". Og da de ville at jeg skulle sitte med glasskår rundt meg var jeg dritredd for at jeg skulle sitte oppå dem, så jeg feiget ut. Jeg feiget og ut da det var snakk om å ligge naken med kattunger. Mest fordi jeg følte meg pervers. Jeg stiller opp på alt så lenge jeg ikke er gjenkjennelig om det skal brukes på skolen, eller at det ikke er.. nedrigeverdigende ellers. 8214045[/snapback] De finner ikke bare på dette for å plage deg? rart at det her er noe som foregår på en skole...
Anbefalte innlegg