Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skikkelig nice

namnam

Tror det er dette disse kvinfolkene er lagd av

8024879[/snapback]

:wow: ÆSJ!

Men altså, noen mennesker er litt mer kraftig bygd enn andre. Ikke grunn til å mobbe dem av den grunn. :p

Skrevet

:wow: ÆSJ!

Men altså, noen mennesker er litt mer kraftig bygd enn andre. Ikke grunn til å mobbe dem av den grunn. :p

8024889[/snapback]

hehe.....

neida skal ikke mobbe...syntes bare det passet så fint inn her..

Skrevet
hehe.....

neida skal ikke mobbe...syntes bare det passet så fint inn her..

8024909[/snapback]

:wee: Tror uansett de er lagd av fett. Ikke kvise shit.

Det så sjukt ekkelt ut. Får frysninger bare av å tenke på det hvite gugget som kom ut.

Skrevet

Jeg ler alltid når folk som er dobbelt så brei som en normal person sier at vedkommende har kraftig beinbyggning, også spiser pølse hver jævla morgen før vedkommende setter seg på bussen.

Skrevet
Jeg ler alltid når folk som er dobbelt så brei som en normal person sier at vedkommende har kraftig beinbyggning, også spiser pølse hver jævla morgen før vedkommende setter seg på bussen.

8024989[/snapback]

pølse er namm til frokost.

Skrevet

8024989[/snapback]

Haha, sånne folk er tragiske :lol:

Skrevet (endret)

Jeg ler ikke, men synes det er litt merkelig av folk som trener dødsmye og sier de KUN spiser slankemat. (for å gå ned i vekt, og bli "slanke") At de spiser tonnevis med godteri og kjøper kantinemat når muligheten byr seg. (som er ofte)

Endret av Demille
Skrevet (endret)
Haha, sånne folk er tragiske :lol:

8025001[/snapback]

Og jeg må legge til, at de alltid sitter i det breie setet forrest i bussen. Men det er ingen som vil sitte med vedkommende fordi han tar halve andre setet også.

Endret av Bundy
Skrevet
Og jeg må legge til, at de alltid sitter i det breie setet forrest i bussen. Men det er ingen som vil sitte med vedkommende fordi han tar halve andre setet også.

8025007[/snapback]

De er nesten til å syntes synd på :whistle:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...