Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, du skal ta imot nok penger til en øl. Fra en mindreårig :) Men jeg skal på jobb snart, så :p

Enig, Eplefe :)

Endret av Arinomi
Skrevet
Du får trøste deg med at du alltid har oss i SO ;)

7749481[/snapback]

No offence men det er litt mager trøst for øyeblikket. Men men, takk allikevel :)
Skrevet

Jau, jau, uansett går livet videre, selv om det kan være vanskelig, tror de fleste av oss har opplevd det, og alle kommer nok til å oppleve det engang, men så har du vel kanskje lært deg en ting eller to som du kan ta med deg i neste forhold :)

Skrevet
Haha kult, Ekornes... har de så avanserte datasystemer da? Kunderegister å sånne ting da eller?

7749436[/snapback]

Ganske så avansert ja, mange mange kunder, mange møbler å registrere, serienr på møbler, 2 x middels store serverrom med mange forskjellige servere, webserveren og mailserveren vår koster et par mill for å si det sann ;D

Skrevet (endret)
Folkens, er det noen her som har en S-ATA-kabel til overs? Har nettopp fått to nye disker, men har kun en kabel :p

7749690[/snapback]

Hvor mye betaler du?

50 kr til min spesialkonto på Filippinene så sender jeg kabelen i morgen

Endret av Equerm
Skrevet
Ganske så avansert ja, mange mange kunder, mange møbler å registrere, serienr på møbler, 2 x middels store serverrom med mange forskjellige servere, webserveren og mailserveren vår koster et par mill for å si det sann ;D

7749705[/snapback]

Ja, det var igrunn det jeg trodde, men tror ikke at det bare er meg som ikke forbinder Ekornes med data o.l. :p

Skrevet
Ja, det var igrunn det jeg trodde, men tror ikke at det bare er meg som ikke forbinder Ekornes med data o.l. :p

7749721[/snapback]

Nei, det er f.eks deilig å finne seg en haug med svane madrasser eller en stressless som jeg kan sove i etter jeg har spist stor middag på kantina ;)

Skrevet
Folkens, er det noen her som har en S-ATA-kabel til overs? Har nettopp fått to nye disker, men har kun en kabel :p

7749690[/snapback]

Hvor mye betaler du?

50 kr til min spesialkonto på Filippinene så sender jeg kabelen i morgen

7749709[/snapback]

Asså, helt seriøst, om du har en kabel kan du godt få en femtilapp for den, mot at den går som a-post i morra.. Nettbutikker skal absolutt på død og liv sende som servicepakke, og det tar altfor lang tid, samt at det er altfor dyrt!

Skrevet (endret)
Nei, det er f.eks deilig å finne seg en haug med svane madrasser eller en stressless som jeg kan sove i etter jeg har spist stor middag på kantina ;)

7749733[/snapback]

Vi har faktisk et eget soverom her på jobb :D

Ikke det at jeg har brukt det da :whistle:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
*fap, fap, fap, fap*
Endret av Den store P
Skrevet
Asså, helt seriøst, om du har en kabel kan du godt få en femtilapp for den, mot at den går som a-post i morra.. Nettbutikker skal absolutt på død og liv sende som servicepakke, og det tar altfor lang tid, samt at det er altfor dyrt!

7749749[/snapback]

Hehe, nettbutikker er et helvette når det gjelder slike småting, har du ingen databutikker i nærheten da.

Forresten, om det er SATA-II så kan du bare hotswappe da :p

Skrevet
Og når jeg først er inne på det... Det er vel ikke tilfeldigvis noen som har ca åtte harddiskskruer til overs? :p

7749770[/snapback]

Jeg har sånn ca 10000 her på jobb... Men du kan ikke få noen da, THEIR ALL MINE!!

Skrevet

7749749[/snapback]

Hehe, nettbutikker er et helvette når det gjelder slike småting, har du ingen databutikker i nærheten da.

Forresten, om det er SATA-II så kan du bare hotswappe da :p

7749778[/snapback]

Nærmeste databutikk er vel i Bodø, og det koster fort mye ekstra å ta bussen tur/retur :p

Joda, hotswapping er fullt mulig, men det er en pest og en plage når man skal lukke igjen kabinettet..

Nå begynner forresten det å bli litt fullt i kabinettet mitt. Står allerede seks harddisker der, og skal sette inn disse to jeg fikk idag også... Alle er på 250gb :p

I morra får jeg heldigvis fem vifter fra Microplex, slik at det skal bli litt kjøling også :p

Skrevet
I morra får jeg heldigvis fem vifter fra Microplex, slik at det skal bli litt kjøling også :p

7749810[/snapback]

Tror det er en god ide ja :p

Store P: Avis altså, jeg hater når vi får printertrøbbel her... har dere mye slikt? :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...