Gå til innhold

kompis sin katt, rødt i ene øyet!


Anbefalte innlegg

Hei, idag ramla kompisen min sin katt ned gjennom en mur trapp, etter det mjauet den som bare det, og det ene øyet er litt rødaktig, lurer på om det kan være hjerneblødning?

dette haster litt egentli, prøver å kontakte dyrlege så fort som mulig, men er det noen her som vet hva det kan være? er en 3mnd gammel kattunge :love::cry:

Endret av Storleer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke hvor du hører til, men i følge Oslo Dyreklinikk kan du ringe 22 68 35 00 ved behov for øyeblikkelig hjelp hele døgnet

 

Ellers kan du titte på internettkatalogen.no. Det finnes sikkert flere dyrleger i området

7343898[/snapback]

hører til bondelandet =P er ikke så mye dyrlegen kunne gjøre.... får ta den til legen imorgen.. er ikke sikkert den klarer natten heller ><

Lenke til kommentar
Det kan være den bare har fått noe støv eller sand i øyet. Kattunger syter for de minste filleting (katten min går og jamrer hvis jeg kjøper feil kattemat, men den er 9 år gammel og ikke noen kattunge lenger:p ).

 

Uansett bør du sjekke det hos dyrlege, bare for sikkerhets skyld  :)

7346121[/snapback]

hehe =P ja slik er det... den skal til dyrlegen imorgen :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Hadde selv et helt rødt øye etter en kraftig kolisjon i korketrekkern(akebakke i Oslo). Varte vel i ca. 1 uke, men da var det borte for godt. Skal sies at jeg også fikk en gigantisk hevelse ved det venstre øyet samt en kraftig hjernerystelse :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...