gooluxx Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Hello, Guild name: Dark Whisper Realm:Mazrigos Goal of the guild: To get well aquainted of eachoter and build a good team spirit before The Burning Crusade, The guild will proberbly be doing the 20 man instances to get better known with eachother`s playstyle and activity but this will be only for fun and is not mandatory. Though we will not be doing 40 man`s since we wont have that maney members so members that get bored can join other guilds for Molten Core, Black Wing Lair, Ahn Qirraj, Naxxramas if they wish to do so. The guild will be setup for the new 25 man raid instance including "Reserved slots" for peapole willing to reroll loladin Loot system of the guild ; considering the players in the guild will get very well aquainted before the expansion "since its so far away" we will setup a loot council that will decide loots "when we start doing high end instances" more details can you get from me ingame If you want any more info leave a reply or /w me ingame Irc [email protected] http://www.sweb.no/dw Best Regards goolux
Heart Break Kid Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Hvorfor ikke skrive på norsk i et norsk forum?
wonnim Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Fordi noen er veldig late og ikke orker å oversette vil jeg anta.
JoeDohn Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Hm, du posta visst på feil forum. Her er forumet du skulle til: http://forums.wow-europe.com/board.html?sid=1&forumId=1126 Feil kan skje. Kanskje unngå å poste så seint imorga. :>
Skarstard Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Kanskje lurt å se over slike ting for skrivefeil før du poster det på et forum. Det er viktig å fremstå som en moden og seriøs person hvis man vil lede et guild.
Cx Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Vi trenger forsatt folk.. 7339134[/snapback] dere trenger peapole mener du?
genetex Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Hva er dere andre så grettne for da? Uansett, ikke noe vits starte ett nytt guild der dude. Join heller Assault, den guilden jeg er medlem av. Nei forresten, bare healers og shamans får joine. Hmmm. Ja men fortsatt er det nesten umulig fixe ett skikkelig guild på den der serveren der.
gooluxx Skrevet 23. november 2006 Forfatter Skrevet 23. november 2006 Hva er dere andre så grettne for da? Uansett, ikke noe vits starte ett nytt guild der dude. Join heller Assault, den guilden jeg er medlem av. Nei forresten, bare healers og shamans får joine. Hmmm. Ja men fortsatt er det nesten umulig fixe ett skikkelig guild på den der serveren der. 7340490[/snapback] Det er vel ali? Jeg er horde btw..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå