Gå til innhold

Mp3'n har blækka!


Anbefalte innlegg

Hej!

 

Det har ikke gått så my som 7 månder siden jeg kjøpte min Creative Zen Microphoto fra pc-express.no, som jeg fikk i en pakke som var utsatt for vann og mp3'n var brukt fra før, det så jeg med engang jeg åpna pakken. Jeg vurderte sterkt å sende den tilbake med engang jeg fikk den, men så gidda jeg ikke lel, prøvde mp3'n og den virka, full batterie var det på den også :hmm: jaja så gikk det noen dager, så klikker mp3'n av og til, henger seg fast av og til. Dermed blir jeg nødt til å ta ut batteriet hvergang det der skjer! Noe som er veldig plagsomt! :cry: Og idag er det noe nytt, jævla mp'3 virke ikke! Den e fullstendig svart, er ikke mulig å slå den på engang. No er jeg så lei av den at jeg rett og slett sender den inn til pc-express og ber om penga tilbake eller en ny mp3 spiller!

 

Og en ting til, kan jeg få penga tilbake eller en annen mp3 spiller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Hej!

 

Det har ikke gått så my som 7 månder siden jeg kjøpte min Creative Zen Microphoto fra pc-express.no, som jeg fikk i en pakke som var utsatt for vann og mp3'n var brukt fra før, det så jeg med engang jeg åpna pakken. Jeg vurderte sterkt å sende den tilbake med engang jeg fikk den, men så gidda jeg ikke lel, prøvde mp3'n og den virka, full batterie var det på den også :hmm:  jaja så gikk det noen dager, så klikker mp3'n av og til, henger seg fast av og til. Dermed blir jeg nødt til å ta ut batteriet hvergang det der skjer! Noe som er veldig plagsomt! :cry:  Og idag er det noe nytt, jævla mp'3 virke ikke! Den e fullstendig svart, er ikke mulig å slå den på engang. No er jeg så lei av den at jeg rett og slett sender den inn til pc-express og ber om penga tilbake eller en ny mp3 spiller!

 

Og en ting til, kan jeg få penga tilbake eller en annen mp3 spiller?

7289747[/snapback]

tja er ikke sikkert du får noen ting siden du ventet så lenge ^^

 

det har iallefall gått så lenge at DU må bevise at det ikke er din feil, og hvis det er vannskade tror jeg du kan gi opp det ^^

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Jeg ringte dem, og de sa at jeg skulle skrive va som var problemet. Sendte en mail og no skal jeg pakke inn mp3'n og sende den tilbake, Er virkelig lei av den, og det er best at de tror på historien min!

7290066[/snapback]

Ja huff! ellers!........vel, om de ikke tror på den har du absolutt ingenting du skulle sagt ^^

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Fikk svar fra de idag,

 

"Vi har mottat din MP3 spiller.

 

Det hadde vært bedre om du hadde meldt fra om at forsendelsen var fuktskadet, da du mottok den.

 

Det er alltid litt ”restspenning” i produktet selv om den er helt ny,- så i noen tilfeller kan den virke når du slår den på, uten lading.

 

 

 

Vi skal forhøre oss med distributør om dette,- men kan ikke love noe."

 

Helvettes idiota, ka faan e restspenning? Dæm lygg som bare det, og desutten var bare ene hjørnet i eska utsatt for vann og IKKE selve spilleren så vidt æ så det. Det her har noe med elektronikk-feil i mp3'n, jeg har krav på ny spiller fra de om de ikke fikser den og sender den tilbake!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Fikk svar fra de idag, 

 

"Vi har mottat din MP3 spiller.

 

Det hadde vært bedre om du hadde meldt fra om at forsendelsen var fuktskadet, da du mottok den.

 

Det er alltid litt ”restspenning” i produktet selv om den er helt ny,- så i noen tilfeller kan den virke når du slår den på, uten lading.

 

 

 

Vi skal forhøre oss med distributør om dette,- men kan ikke love noe."

 

Helvettes idiota, ka faan e restspenning? Dæm lygg som bare det, og desutten var bare ene hjørnet i eska utsatt for vann og IKKE selve spilleren så vidt æ så det. Det her har noe med elektronikk-feil i mp3'n, jeg har krav på ny spiller fra de om de ikke fikser den og sender den tilbake!

7329377[/snapback]

Du har ikke krav på en dritt du, lille mann ^^

Restspenning er det osm gjør at batterier på slike ting kommer med strøm på seg. Om du hadde sendt den tilbake med en gang hadde det vært en annen sak, da måtte selger bevist at det var deg, men nå etter 7 måneder har du ikke krav på noe som helst. Absolutt ikke NOE som helst, eneste du kan håpe på er at de er snille mot deg, for loven gir deg null hjelp. :ermm:

 

Nettopp det de sier også, at du burde ha meldt fra med én gang. Etter 7 måneder har du ikke bare gått langt over fristen for å melde fra, men også gått over grensa for hvem som skal bevise skyld - det er nå ikke lenger selger som skal bevise din skyld men du som skal bevise din uskyld. Og da hjelper neppe bare ord

 

Når det gjelder vann, så tørker det, og at du ikke så det hjelper ikke. De kan se slike ting inne spilleren, det er ikke bare å komme med ville historier og si det så mange ganger at du tror det selv. Er slike som deg reparatører ler seg skakke av når du nekter og nekter. Før pleide eks mobiltelefoner ha en sikring som gikk når mobilen fikk hardt slag, så de så at det var det, uansett hvor mye kunden sto og sa "den har ikke falt ned, den har ikke falt ned". Det brukes ikke lenger, men vannskade ser de nok det, om den har det.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Jeg tror Captain Ødegård mente det ironisk, spes. med tanke på ditt eget ordbruk i innlegg nummer seks.

Nå har han jo gitt deg et ordentlig svar også, som burde si det meste.

7329909[/snapback]

har skrevet tre ord som var ironisk (ja, huff! ellers!). Du ser ut til å ha problemer med å få med deg at du har absolutt ingen krav på noe, så må jo dyte det inn med teskje (eller prøve iallefall -.-). Du virker ikke veldig godt opplyst der du sitter og roper ut hvadu har krav på, uten å ha støtte det opp med noe som helst

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...