Gå til innhold

Bli bussjåfør i Bus Driver (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har Gamer.no fått noe ny informasjon om spillet fra SCS Software?

 

Bare lurte siden på hjemmesiden til dette spillet (http://www.busdrivergame.com/) har det stått "A new Bus Driving Game for the PC coming Winter 2006"

i over ett år nå..

7284532[/snapback]

 

http://www.scssoft.com/busdriver.php

Med nye screenshots :)

7286028[/snapback]

 

 

Står fortsatt at det kommer vinteren 2006, og den har jo tross alt vært...Så den kan ikke være så veldig opptadert den heller

Endret av Exinic
Lenke til kommentar

Trodde først det spillet var en for sein aprilspøk da jeg leste om det, men nå ser jeg at det var feil. Gleder meg faktisk litt til dette spillet, for det høres faktisk morro ut. Regner med at det bruker den samme motoren som 18WoS, Prisme3D engien.

 

Gleder meg i alle fall, når det kommer en demo skal jeg teste dette ut :)

Lenke til kommentar
Står fortsatt at det kommer vinteren 2006, og den har jo tross alt vært

7286112[/snapback]

Vinteren er over allerede, altså? Trodde den akkurat hadde startet. Søren, blir det julefeiring på stranda i år da. Jaja, det er vel denne klimaforandringen som har skylda, så man får venne seg til alt det nye.

Lenke til kommentar
Står fortsatt at det kommer vinteren 2006, og den har jo tross alt vært

7286112[/snapback]

Vinteren er over allerede, altså? Trodde den akkurat hadde startet. Søren, blir det julefeiring på stranda i år da. Jaja, det er vel denne klimaforandringen som har skylda, så man får venne seg til alt det nye.

7296310[/snapback]

 

Vinteren har ikkke ennå begynt min venn ;)

 

Fra answers.com

 

"Definition of Winter :

 

The usually coldest season of the year, occurring between autumn and spring, extending in the Northern Hemisphere from the winter solstice to the vernal equinox, and popularly considered to be constituted by December, January, and February."

 

De har altå 31 dager på seg i desember til å gi ut spillet. Men når det har stått "Coming Winter 2006" siden 2005 på den siden, så er det vel ganske tydelig at de mente Januar - Februar 2006, ikke desember...

Lenke til kommentar
Står fortsatt at det kommer vinteren 2006, og den har jo tross alt vært

7286112[/snapback]

Vinteren er over allerede, altså? Trodde den akkurat hadde startet. Søren, blir det julefeiring på stranda i år da. Jaja, det er vel denne klimaforandringen som har skylda, så man får venne seg til alt det nye.

7296310[/snapback]

 

Vinteren har faktisk ikke starta ennå, er fremdeles høst 2006, vintermåndene er desember, januar og februar. Så vinteren 2006 er fremdeles rett rundt hjørnet, så her er det bare å holde øynene åpne etter buss spillet :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...