Gå til innhold

Gamespot viser Wii nå

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok live, men vedder på at dem legger filmen ut etterpå. Seriøst, snart skal dem spille Zelda! Vet nesten ikke om jeg vil se på en gang! :D

Skrevet (endret)
Er nok live, men vedder på at dem legger filmen ut etterpå. Seriøst, snart skal dem spille Zelda! Vet nesten ikke om jeg vil se på en gang! :D

7260668[/snapback]

Åjo, du vil. :) Nå starter de!

Endret av ekwathne
Skrevet

Nå begynte de å spille Zelda, så da måtte jeg ganske enkelt slå av. Jeg takler ikke å se det, men samtidig vite at det er LENGE til jeg får spilt det. ;_;

Skrevet

Mmm, slo av jeg nå. Har ikke lest til så mye lengre enn til hva dem viste nå. Grunnen til at folk ikke får "Zeldafølelsen" er fordi musikken til spillet er så lav live.

Skrevet

Historien, spillelementene og den store fine verdenen med alle de forskjellige vesnene i. Selvfølgelig trekker masse templer og huler med gåteløsning (puzzle) og morsomme fiender opp. Alt er bare så morro med Zelda. Riktig nok begynte jeg med Ocarina og Time, fortsatte med Majoras Mask og har ikke spillt det nyeste (annet enn demoen da). Men Twilight Princess må jeg ha.

Skrevet
Det har aldri vært noen videre voiceacting i Zelda-serien. Stemningen får man av musikken!

7260796[/snapback]

Plager meg nada at det ikkje er voice-acting i TP, sjarmen det syns eg :wee: Musikk ftw!

Skrevet

For de som lurer på hva Zelda er, og hvor stor denne serien er anbefaler jeg å lese nyeste nummeret av Edge. Der er det en artikkel med Zelda-spillenes historie og en preview på det nye Zelda-spillet. Begge artiklene skrevet i aller beste Edge-tradisjon, hvilket betyr ekstremt velskrevet.

Skrevet

Jaja, så ganske bra ut dette her. Det lille jeg så av Ze,da og Excite Truck så konge ut, menyene var fine, Wii Sports dugde (Golf og boksing så soleklart morsomst ut). Gleder meg ikke mindre til 8. desember akkurat :D

Skrevet (endret)
Får ikke opp noe bilde, hører bare lyd. :(

Noen som vet hva jeg gjør galt?

7261065[/snapback]

Prøv å endre "media settings" eller se om det skjer noe i fullskjerm. (Dobbeltklikk på bildet)

Endret av Tomat-Ulf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...