Gå til innhold

Royal League 06\07


olavh

Anbefalte innlegg

Royal League må være noe av det største pisset som er skapt i fotball verdenen noen gang..

 

Men over til kampen; Rosenborg var gode i første omgang, spesielt Essediri. Andre omgang ble som flere har sagt, veldig dårlig. Og hvor i helvette er A-laget? Greit med Hyka fra start, men hva faen gjør Nordvik på banen? Hvorfor har vi med 2 innbyttere i tillegg til Espen Johnsen? Nei dette var totalt sett en utrolig kjedelig kamp som jeg vil glemme med en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første uavgjort i RL for vålerenga, det ble ikke tre strake seiere, men 1-1 borte mot AIK syns jeg er et resultat de kan være bra fornøyd med. :)

Rosenborg, vel...de er jo ikke til å kjenne igjen, men heisann der scora de, da er det 3-2. Underholdende kamp ser det ut til hvertfall, med mange mål.

 

LSK tok en sikker 2-0-seier i dag. Brann lå under 2-0, men klarte å hente seg inn igjen på slutten og berget ett poeng. Jeg så ikke kampen, så jeg kan ikke si noe om det var fortjent eller bare flaks.

Lenke til kommentar

At det skorter på motivasjonen tviler jeg på. Her har RBK blitt banket i tre kamper nå. Jeg tror på Tørum når han sier de tar dette alvorlig. Gjør de det ikke så er de amatører.

 

VIF imponerer virkelig. Brann er ikke et godt nok lag til å vinne dette her, men tar gjerne flere må av den sorten Gashi serverte :)

 

Når det gjelder motivasjonen til RBK så forventer jeg at de gjør sitt for å komme grusomt tilbake på stadion.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...