jaws733 Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 (endret) Heisann! Regner med at dette blir en tråd? Spillet går lett, men jeg står fast på ett sted. Begynner å lure på om det er en bugg... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor På jakt etter Orce"kongen", må jeg forbi en rockslide. Har funnet blastglobes, men får de ikke til å virke. I tillegg er det en orc inne i trollhula som ikke er død, men som ikke jeg kan snakke med eller angripe... hva gjør jeg? Edit: Det var en bugg. måtte loade, så var alt i orden igjen.. arghhhh Takker for hjelpa Elf_man Endret 6. november 2006 av jaws733
elf_man Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Heisann! Regner med at dette blir en tråd? Spillet går lett, men jeg står fast på ett sted. Begynner å lure på om det er en bugg... her er greia: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor På jakt etter Orce"kongen", må jeg forbi en rockslide. Har funnet blastglobes, men får de ikke til å virke. I tillegg er det en orc inne i trollhula som ikke er død, men som ikke jeg kan snakke med eller angripe... hva gjør jeg? 7228668[/snapback] Du må drasse med deg hele kassen du finner kulene i, og gå bort til rockslide.
Tordenflesk Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Ok, jeg lurer litt på om jeg spiller NWN2 på helt feil måte. Når jeg skulle hjelpe et sånt fiske-tryne med å få ut noen undeads fra kjelleren sin møter jeg på han maske-duden, og han utrydder hele gjengen min(Espen Askeladd-opplegg ). Noen tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå