Gå til innhold

Kjøpe Bærbar, men hvor?


ATI9550

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener den beste plassen og kjøpe bærbar fra er dell. Her får du mest for pengene og du kan konfigurere pc'n din akkurat som du vil. Eneste ulempen er at du ikke fysisk får prøvd ut pc'n.

 

En pc jeg absolutt vil anbefale er denne som jeg har kjøpt selv. 15,4" skjerm og en helt utrolig batteridtid som kan komme på over 5 timer med beste batteri.

Lenke til kommentar

Det lønner seg absolutt å kjøpe på nettet, min erfaring er at samme maskin i 10.000 kroner klassen og over koster rundt 2000,- mer i butikk enn på nett. Dette varierer selvfølgelig, men jeg har ennå ikke opplevd å finne en maskin som ikke er vesentlig dyrere i butikk enn på nett.

 

Når det gjelder spesifikke maskiner så kan jeg anbefale Zepto Znote 6214W fra Netshop dersom du er på utkikk etter en 14". Lykke til med letingen!

 

EDIT: Når det gjelder Vista så kan de fleste nyere bærbare pcer som er på markedet nå kjøre dette fint, så Vista i seg selv er ingen grunn til å vente med mindre du vil ha DX10 skjermkort eller lignende. Det eneste er jo at du nå må kjøpe Vista separat når det kommer ut, og frem til det må kjøre et annet operativsystem.

Endret av Longboard
Lenke til kommentar

Problemet er hvis du ikke bestiller en ferdigkonstruert maskin, men konfigurerer den selv og får webshopen til å sette den sammen. Flere webshoper (blant annet Netshop) tar et gebyr for arbeidet de har lagt ned i maskinen hvis du velger å sende tilbake en de har satt sammen for deg.

Lenke til kommentar
Eneste ulempen er at du ikke fysisk får prøvd ut pc'n.

7201829[/snapback]

 

ved kjøp over nett har man 14 dagers ubetinget angrerett som skal veie opp for nettopp dette. Dvs du kan kjøpe den, prøve den ut så mye du vil hjemme i 14 dager, og så velge å sende den tilbake.

7204425[/snapback]

Det er sant, men man får ikke igjen portoen av den grunn. mister uansett noen hundre lapper.

 

 

Angående det med gebyrer og ferdikonfigurerte maskiner. Man slipper alt slikt hos dell

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...