Gå til innhold

Neverwinter nights 2, i butikken før 3.nov?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pokker ta Direct2Drives dumme regler om nasjonalitet.

7190384[/snapback]

Helt enig... :mad:

Noen i Trondheim som har fått dette.. anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

7190384[/snapback]

7190592[/snapback]

Det er utrolig enkelt å omgå nasjonalitetssjekken på D2D. Jeg gjør dette stadig vekk.

Bare å forandre adresse og postnummeret til et sted i usa. 90210 er den jeg bruker, for det er bare den jeg kan :p

Utover det er det svært sjelden IP-sjekk. Har aldri vært borti det.

Edit: jeg hadde sikkert gjort det nå også, hadde jeg visst at det skulle komme der.

Endret av T-Solberg
Skrevet (endret)

7190384[/snapback]

7190592[/snapback]

Det er utrolig enkelt å omgå nasjonalitetssjekken på D2D. Jeg gjør dette stadig vekk.

Bare å forandre adresse og postnummeret til et sted i usa. 90210 er den jeg bruker, for det er bare den jeg kan :p

Utover det er det svært sjelden IP-sjekk. Har aldri vært borti det.

7192078[/snapback]

lol, som i TV-serien?

Edit: d'oh! lønner seg å sjekke for oppdateringer før man sender...

Endret av baltie
Skrevet

7190384[/snapback]

Det er på grunn av distributørrettigheter. Men som noen har sagt, så er det en ganske grei sak å omgå det. Du kan oppgi en US adresse, og så må du bare sette opp en anonym proxy som skjuler IP adressen din / erstatter den med en i USA. Kan være litt kontete å få til, eller finne en anonym proxy. Men det er mulig å gjøre det :)

Skrevet (endret)

Tyskland har vist fått det i butikkene nå også, og skal komme i butikkene i mårra i finland har jeg hørt hmm..

Endret av ArghoZ
Skrevet

7190384[/snapback]

Det er på grunn av distributørrettigheter. Men som noen har sagt, så er det en ganske grei sak å omgå det. Du kan oppgi en US adresse, og så må du bare sette opp en anonym proxy som skjuler IP adressen din / erstatter den med en i USA. Kan være litt kontete å få til, eller finne en anonym proxy. Men det er mulig å gjøre det :)

7192183[/snapback]

Jeg har aldri trengt å bruke proxy, og jeg har kjøpt mye over D2D som har vært under begrenset tilgang.

Skrevet

7190384[/snapback]

7192183[/snapback]

Jeg har aldri trengt å bruke proxy, og jeg har kjøpt mye over D2D som har vært under begrenset tilgang.

7192683[/snapback]

Tror kanskje en proxy-server må til her. Prøvde for morro skyld å bruke en amerikansk adresse (fant en tilfeldig en i en white pages-tjeneste), men får allikevel ikke kjøpe (oppdaterte profilen min også til å være amerikansk, ikke bare billing address).

Jaja, får vel smøre meg med tålmodighet. ;)

Skrevet

7190384[/snapback]

7192183[/snapback]

7192683[/snapback]

Tror kanskje en proxy-server må til her. Prøvde for morro skyld å bruke en amerikansk adresse (fant en tilfeldig en i en white pages-tjeneste), men får allikevel ikke kjøpe (oppdaterte profilen min også til å være amerikansk, ikke bare billing address).

7193046[/snapback]

Får bruke mellomtiden til å gni på esken og le ondt...

Skrevet

7193046[/snapback]

Får bruke mellomtiden til å gni på esken og le ondt...

7193083[/snapback]

Du er en av de som kjøpte CE-versjonen, ja... :p Jaja, håper Spaceworld vil ha noen LG-versjoner på lager på fredag for slike snillinger som meg. :innocent:

Skrevet (endret)

Tror dere at det blir mulig å få tak i disse collcotors/limited edition greiene når spillet slippes? hvis ikke, hvor kan/burde jeg forhåndsbestille fra?

Edit: Hvis det i det hele tatt er mulig å få tak i de nå da.

Endret av Nitrius
Skrevet
Tror dere at det blir mulig å få tak i disse collcotors/limited edition greiene når spillet slippes? hvis ikke, hvor kan/burde jeg forhåndsbestille fra?

Edit: Hvis det i det hele tatt er mulig å få tak i de nå da.

7194900[/snapback]

vel.. sendte en mail til gamezone med spørsmål om hvorfor de (CE) ble fjerna fra handle lista. Svaret var at de fikk et begrenset antall og at alle var solgt ut...

Lykke til!

Gjest Slettet-45jaQkrH
Skrevet

btw, noen som aner om collectors edition'ene får plass i postkassa, eller må jeg virkelig traske ned og hente den ut på posten imorra?

*glede seg til CE* :ph34r:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...