Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et av årets herligste filmer for min del :) Lettbeint, likandes karakterer og voldsomt over-the-top ...og noen helt hinsidig artige kameraføringer under action sekvensene.

 

Absolutt fethet på boks!

 

Hadde knapt hørt om filmen og ikke sett en dritt av trailere heller, så det var bare kos i grunn.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Black Dragon 4.5/6

 

Helt blir trukket inn i narko-ring a la Big Boss.....veldig bra action fra Jason Pai og Ron van Clief , skal ikke se bort fra at Bruce Lee ville jobbet med disse 2 hvis han ikke hadde tatt kvelden så tidlig. Helt klart verdt en titt.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Hadde et gjensyn med klassikeren Jaws i natt. Hva er det som kjennetegner en god film? Jo, den fortsetter å fenge år etter år. Filmen er et prakteksempel på filmmusikk. Selv om spesialeffektene er labre i forhold til dagens standard, og filmen kan til tider virke som en komedie grunnet dette, så klarer filmen fremdeles å skremme. Kvapp minst to-tre ganger i løpet av filmen, selv om det meste burde være forutsigbart takket være musikken. *DamdamdamdamdamdamDAM!*

Lenke til kommentar

Jeg synes spesialeffektene i Jaws er helt nydelige og hentet fra øverste hylle, og de gruser absolutt alt som har med moderne spesialeffekter og gjøre. Og da tenker jeg åpenbart på CGI. Sjarm og feeling betyr mye for film i mine øyne, og er det noe spesialeffektene i Jaws har så er det sjarm og feeling, noe jeg anser som en mangelvare i moderne film.

 

Tipp topp film au, enkelt og greit. Latterlig kul!

Lenke til kommentar

Jeg synes spesialeffektene i Jaws er helt nydelige og hentet fra øverste hylle, og de gruser absolutt alt som har med moderne spesialeffekter og gjøre. Og da tenker jeg åpenbart på CGI. Sjarm og feeling betyr mye for film i mine øyne, og er det noe spesialeffektene i Jaws har så er det sjarm og feeling, noe jeg anser som en mangelvare i moderne film.

 

Tipp topp film au, enkelt og greit. Latterlig kul!

Effektene, såvel som filmen, er absolutt sjarmfullt. Og ikke minst, hvor kult er det ikke med en mekanisk hai? Må ha vært litt av en opplevelse å se den i 1975.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...