AKIRAx77 Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Sitter å prater med en kompis som sier han nå har gitt opp å spille inne i Titans pga lag og FPS drop. Personlig merker jeg jo at ting ikke går så smooth der, men ikke så ille som han beskrev det. han sa det var som å gå på skøyter og at han hadde liten eller ingen kontroll. Hvordan opplever andre det? Han har en stasjonær PC med GF 6800 med 256 MB RAM Jeg har en DELL XPS med 7900 GTX 512 MB Åpenbart har jeg ett beder skjermkort, men alle som spiller BF 2142 kan ikke ha ett 7900 kort. Så hvordan oppfatter dere andre å spille i Titan. Skriv litt om hardwaren og om det er mulig eller umulig å spille inne i en titan. AKIRA Endret 25. oktober 2006 av AKIRAx24
Brian Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 har ikke noe porblemer med titan jeg, specs står i signaturen. Skal oppgradere nå da til noe bedre. Men skjermkortet hans tror jeg kan være en sinke. Kjenner en som har akkurat samme kortet bare i 6600 utagave og da lag'er BF 2 tilogmed. Kan hende det er grunnen.
Bad_Byte Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 For min del har det bare skjedd meg på 2 servere og alle merket lag, men ikke så ikke om din kompis beskrev. Sitter på en gammel hardware og ingen planer om å oppgradere i nærmeste framtid =P AMD 2800+ 1024 MB RAM GeForce 6800GS 256MB
Kasp Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Hadde ekstremt mye lag når alle lightning effects sto på fullt. Skrudde alle disse av (merker ikke mye forandring i grafikken), og mye av laggen ble borte. Har lest litt på andre forumer om dette problemet og det viser seg at 99% av lagtilfellene kommer av at Titanen er i bevegelse og dermed så klarer ikke alle spillerene å følge etter Titanen og man glir og hakker bortover. Litt av det samme som var i BF 1942 på hangarskipene. Så trådstarter kan jo prøve å skru ned grafikkinnstillingene. Hvis det ikke hjelper så er det bare å vente på hotfix fra EA (noe som kan ta en måned eller to). Endret 25. oktober 2006 av Kasp
AndyF Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 klarer å spille fin i titan med x1400 på medium jeg
Heatsink Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Når jeg går inn i Titan halveres min fps og til tider får jeg også masse lag. Er det meningen at jeg skal tilpasse grafikken min etter at fps skal bli halvert inne i Titan? Kan ikke skjønne hvorfor fpsen er så jævlig lav heller, insiden av Titan kan umulig ta opp mer enn utendørs. Også det at det lagger? Hvorfor i alle dager gjør det det? Også har vi selvfølgelig likene som kjører rundt gjennom vegger osv. som gjør det umulig å revive folk. Jeg liker virkelig dette spillet, men jeg begynner å bli lei av å bli rød i ansiktet hver gang jeg spiller i Titan modus.
Kasp Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Når jeg går inn i Titan halveres min fps og til tider får jeg også masse lag.Er det meningen at jeg skal tilpasse grafikken min etter at fps skal bli halvert inne i Titan? Kan ikke skjønne hvorfor fpsen er så jævlig lav heller, insiden av Titan kan umulig ta opp mer enn utendørs. Også det at det lagger? Hvorfor i alle dager gjør det det? Også har vi selvfølgelig likene som kjører rundt gjennom vegger osv. som gjør det umulig å revive folk. Jeg liker virkelig dette spillet, men jeg begynner å bli lei av å bli rød i ansiktet hver gang jeg spiller i Titan modus. 7148554[/snapback] Mye av det du sier her skyldes at Titanen er i bevegelse.
Campin Carl Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 jeg har foreløpig kun demoen men jeg merker merkelig nok ingen ting
Heatsink Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Når jeg går inn i Titan halveres min fps og til tider får jeg også masse lag.Er det meningen at jeg skal tilpasse grafikken min etter at fps skal bli halvert inne i Titan? Kan ikke skjønne hvorfor fpsen er så jævlig lav heller, insiden av Titan kan umulig ta opp mer enn utendørs. Også det at det lagger? Hvorfor i alle dager gjør det det? Også har vi selvfølgelig likene som kjører rundt gjennom vegger osv. som gjør det umulig å revive folk. Jeg liker virkelig dette spillet, men jeg begynner å bli lei av å bli rød i ansiktet hver gang jeg spiller i Titan modus. 7148554[/snapback] Mye av det du sier her skyldes at Titanen er i bevegelse. 7149504[/snapback] I bevegelse? Og hva så?
Markaren Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Når jeg går inn i Titan halveres min fps og til tider får jeg også masse lag.Er det meningen at jeg skal tilpasse grafikken min etter at fps skal bli halvert inne i Titan? Kan ikke skjønne hvorfor fpsen er så jævlig lav heller, insiden av Titan kan umulig ta opp mer enn utendørs. Også det at det lagger? Hvorfor i alle dager gjør det det? Også har vi selvfølgelig likene som kjører rundt gjennom vegger osv. som gjør det umulig å revive folk. Jeg liker virkelig dette spillet, men jeg begynner å bli lei av å bli rød i ansiktet hver gang jeg spiller i Titan modus. 7148554[/snapback] Mye av det du sier her skyldes at Titanen er i bevegelse. 7149504[/snapback] I bevegelse? Og hva så? 7151112[/snapback] Det er det som fører til den enorme laggen! Kall det en bug om du vil Endret 25. oktober 2006 av Markaren
The Stig Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Battlefield 2142 flyter som en drøm på min maskin, uansett hvor. Skal dog sies at jeg har en nokså kraftig maskin, men det kjører fint på gammle maskinen også (står i profil). Eneste jeg opplever er at det er litt clip-bugs, som for eks. mulighet å gå gjennom vegger ol.
royale Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Det lagger litt for meg, tror det er pga av de merkene som kommer opp(de som viser control panels).
jovaa Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Uansett hvilken maskin du har så vil det lagga på Titanen når den er i bevegelse. Når verden er full av tullete commanders som ABSOLUTT skal flytte titanen, da helst over en silo eller klin inni fiendens titan, så blir det sånn. Utrolig trist at DICE ikke har fiksa dette, selv om de påstod dette etter betaen. Eneste fiks pr. i dag er å forby commanders å flytte titaner etter at skjoldet er nede slik at man kan kjempe på normalt vis og ikke levitere rundt inni skipet.... Endret 27. oktober 2006 av jovaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå