Gå til innhold

TES: Problemer med å joine Dark brotherhood

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte på et snodig vis å drepe Lachance (han som kommer å spør deg om du vil joine The Dark Brotherhood). Derfor får jeg ikke joinet DB :(

Noen som vet om dette kan fikses på noe vis...? Har ikke savinger ifra før jeg drepte Lachance.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klarte på et snodig vis å drepe Lachance (han som kommer å spør deg om du vil joine The Dark Brotherhood). Derfor får jeg ikke joinet DB  :(

Noen som vet om dette kan fikses på noe vis...? Har ikke savinger ifra før jeg drepte Lachance.

7142273[/snapback]

Lachance skal strengt tatt være udødelig?

Skrevet
Klarte på et snodig vis å drepe Lachance (han som kommer å spør deg om du vil joine The Dark Brotherhood). Derfor får jeg ikke joinet DB  :(

7142273[/snapback]

Lachance skal strengt tatt være udødelig?

7142377[/snapback]

hehe, skulle egentlig tro det. Men han er i hvert fall så død som man kan bli nå. :no:

Skrevet
hehe, skulle egentlig tro det. Men han er i hvert fall så død som man kan bli nå.  :no:

7142421[/snapback]

Kan du loote han?

Hvis du spiller på PC er det vel noe som kan skrives inn i konsollen.

Hvis du spiller på Xbox 360, så må du starte på nytt.

Skrevet
hehe, skulle egentlig tro det. Men han er i hvert fall så død som man kan bli nå.  :no:

7142421[/snapback]

Kan du loote han?

Hvis du spiller på PC er det vel noe som kan skrives inn i konsollen.

Hvis du spiller på Xbox 360, så må du starte på nytt.

7142641[/snapback]

Kan loote han ja... må vel bare starte på nytt da :cry: Snart ferdig med alt det andre på spillet. hehe, håpløst.

Skrevet
Kan loote han ja... må vel bare starte på nytt da  :cry:  Snart ferdig med alt det andre på spillet. hehe, håpløst.

7142686[/snapback]

Hmm... det er ingen annen utvei hvis du spiller på Xbox.

Skrevet
Nope, det er fullt mulig å drepe han. Latterlig av Bethesda å gjøre noen NPC'er udødelige. DET er "dummifisering", ikke det fast travel-maset.

7143603[/snapback]

:!: bra å høre... eller. må nå starte på nytt uansett :hmm:

Skrevet
Nope, det er fullt mulig å drepe han. Latterlig av Bethesda å gjøre noen NPC'er udødelige. DET er "dummifisering", ikke det fast travel-maset.

7143603[/snapback]

Enig med den du...

Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

7143603[/snapback]

Helt enig! Alt du gjør i spillet burde ha konsekvenser!

skulle vært sånn at hvis man dreper questdudes kunne man ikke gjøre questet

Skrevet

7143603[/snapback]

last ned en mod så du ka kan drepe quest folk

Skrevet (endret)

Joine DB?

Faen, jeg dro jo nedover til Mournhold og slo i hjel hele bunten :D

Har det egentlig noe for seg å gå over til "the dark side"?

EDIT: Vent, snakker vi om Morrowind eller Oblivion? :!:

Endret av Erlend_G
Skrevet

har du prøvd å gjøre det han ba deg om likevel da? å drepe han fyrn som bor nede på det vertshuset? husker ikke navnet på han eller huset nå, men du kan jo prøve å kille han og se om det skjer noe.

Skrevet
Joine DB?

Faen, jeg dro jo nedover til Mournhold og slo i hjel hele bunten :D

Har det egentlig noe for seg å gå over til "the dark side"?

EDIT: Vent, snakker vi om Morrowind eller Oblivion?  :!:

7174651[/snapback]

Her er det Oblivion det går i ;) Mournhold er vel i Tribunal?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hehe.. Klarte også føste game å drepe mannen, kom liksom ikke med i dark Brotherhood. :blush:

Hvis du ikke får til å joine, ville jeg prøvd ny game. Det er i DB du finner de kuleste oppdragene :thumbup:

• 4 uker senere...
Skrevet

Kan man ikke bare bruke en code for å spawne han på nytt? Eventuelt hvis du fortsatt har liket hans foran deg så er det bare å trykke på han i console og skrive "resurrect"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...