Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Leiferen skrev (På 2.8.2020 den 7.54):

Her var det en del jeg ikke skjønte helt.

Øvrebø like dårlig som alltid? Var han involvert? Om det ikke er Tom Henning du sikter til, kanskje en annen Øvrebø?

På hvilken måte er det under pari om man vinner de tre neste kampene? Man skulle jo tro at det å vinne er bra, noe «under pari» ikke er.

Til slutt nevner du en viktig årsak til tapet, partisk kommentering..

Ellers enig i at kampen om 3. plassen er helt åpen.

Det var sikkert Moen jeg mente. Vet ikke hvorfor jeg blandet de to sammen. på det tidspunktet, var det litt under pari ift. det som skulle til for å oppnå 60 poeng. 

Hva sa du var en viktig årsak til tapet?

Lenke til kommentar
Sekulært Snøfnugg skrev (På 29.8.2020 den 1.42):

huh? Den nest mest meritterte treneren i norsk eliteserie eller noe sånt...

Tja ... det er vel berre det at fyren har levd så å seie heile sitt fotballiv i Rosenborg og er flaska opp på kulturen og spelestilen der. At ein så innbarka RBK'ar skal forme spelestil m.m i Brann er eg veldig skeptisk til. Det skal vinnast mange trofe og RBK skal knusast mange gongar før eg er overbevist om at han er rett mann for Brann. 

Lenke til kommentar
Asbjeurn skrev (7 timer siden):

Tja ... det er vel berre det at fyren har levd så å seie heile sitt fotballiv i Rosenborg og er flaska opp på kulturen og spelestilen der. At ein så innbarka RBK'ar skal forme spelestil m.m i Brann er eg veldig skeptisk til. Det skal vinnast mange trofe og RBK skal knusast mange gongar før eg er overbevist om at han er rett mann for Brann. 

Om han klarer å vinne trofeer, altså mer enn ett, med Brann, så er han åpenbart rett mann. Ikke at jeg tror det skjer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Synes folk bør gi vår nye danske sportssjef en fair mulighet til å vise seg verdig jobben før de kaller han en fiasko slik Pamer blant annet har gjort. 

Ja han rykket ned i Esbjerg og har mislykkes med å få klubben tilbake i superligaen denne sesongen. Men leser man litt mellom linjene så ser man at det nok ikke bare er Nagel Jacobsen sin feil.

Jeg er som ved alle andre ansettelser i Brann villig til å gi vedkommende en sjanse.

Lykke til og velkommen til Brann og Bergen Jimmy Nagel Jacobsen. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Før Kåre kom så har vi i 5 år hørt Brann fansen klage på at Brann under LAN spilte for solid defensivt og at de ikke brukte unge lokale spillere. Nå har de jo fått oppfylt alle sine ønsker så nå må Brann fansen og de såkalte ekspertene i ba/bt holde kjeft og slutte å syte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...