Gå til innhold

Demo av Anno 1701 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har nå lasta ned og installert demoen av Anno 1701. driver og spiller litt. men noen andre her som har samme problem som meg? 3dkortet mitt blir TEMMELIG varm når jeg spillet dette spillet (jeg brenner meg på fingeren når jeg tar på 3dkortet). jeg har alt på full grafikk

 

Pc'n min:

 

*ATI RADEON X1900XTX 512 MB

*AMD Athlon Dual Core 2,2Ghz (4,4Ghz)

*1024Mb Ram (Corsair XMS4000 DDR-DIMM 512MB PC4000 32Meg x 8, CAS 3-4-4-8, 500MHz)

*Motherboard ATI Sapphire

 

 

 

-----------------

 

 

var nok Antialising på full som gjorde dette.. men skal da være mulig og kjøre alt på full?

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar

Det er ikke et middelalderspill, det dreier seg om kolonisering av "Den nye verden".

 

Jeg har testet demoen, og jeg må si jeg er veldig fornøyd.

Det er blitt ryddet litt opp i menyene og det hele virker enklere og raskere. All nødvendig informasjon er lett tilgjengelig, så det er lett å få oversikt over hva som må gjøres. I motsetning til de forrige spillene det er lett å konstruere gode veier. Det må sies at jeg bare har testet spillet en begrenset periode, og har ikke testet krigføring hverken til lands eller til sjøs.

 

Grafikken er også meget fin og instruktiv. Masse detaljer som forteller om produksjon, naturresurser og befolkningens stemning. I tillegg er det også massevis av dyr og fugler som gjør hele verdenen veldig livlig. Spillet krever en del på høyeste oppløsning med alle effekter på fullt. Dette er jo et spill der man ikke trenger veldig høy fps, men det er nå likevel greit å ha 25+ synes jeg ivertfall.

 

Alt i alt en meget grei demo, og alle som ikke har spilt noen av de to forrige spillene i serien kommer raskt inn i spillet takket være en grundig opplæringsdel. Dersom man har spillt dette før er man allerede i gang. Man må bare lære seg de nye menyene. Jeg gleder meg til spillet kommer ut i november!

Endret av Frijazz
Lenke til kommentar
har nå lasta ned og installert demoen av Anno 1701.  driver og spiller litt. men noen andre her som har samme problem som meg?  3dkortet mitt blir TEMMELIG varm når jeg spillet dette spillet (jeg brenner meg på fingeren når jeg tar på 3dkortet).  jeg har alt på full grafikk

 

Pc'n min: 

 

*ATI RADEON X1900XTX 512 MB

*AMD Athlon Dual Core 2,2Ghz (4,4Ghz)

*1024Mb Ram (Corsair XMS4000 DDR-DIMM 512MB PC4000 32Meg x 8, CAS 3-4-4-8, 500MHz)

*Motherboard ATI Sapphire

 

 

 

-----------------

 

 

var nok Antialising på full som gjorde dette.. men skal da være mulig og kjøre alt på full?

7136435[/snapback]

 

 

Høres mer ut som et hardware problem. Sikker på at det ikke blir like varmt i andre spill med tung grafikk ? Sjekk tempraturen med et program, ikke fingern ;)

 

Laster ned demoen nå. Likte det første ganske bra, prøvde aldri 2'rn så mye.

Lenke til kommentar
har nå lasta ned og installert demoen av Anno 1701.  driver og spiller litt. men noen andre her som har samme problem som meg?  3dkortet mitt blir TEMMELIG varm når jeg spillet dette spillet (jeg brenner meg på fingeren når jeg tar på 3dkortet).  jeg har alt på full grafikk

 

Pc'n min: 

 

*ATI RADEON X1900XTX 512 MB

*AMD Athlon Dual Core 2,2Ghz (4,4Ghz)

*1024Mb Ram (Corsair XMS4000 DDR-DIMM 512MB PC4000 32Meg x 8, CAS 3-4-4-8, 500MHz)

*Motherboard ATI Sapphire

 

 

 

-----------------

 

 

var nok Antialising på full som gjorde dette.. men skal da være mulig og kjøre alt på full?

7136435[/snapback]

 

 

Høres mer ut som et hardware problem. Sikker på at det ikke blir like varmt i andre spill med tung grafikk ? Sjekk tempraturen med et program, ikke fingern ;)

 

Laster ned demoen nå. Likte det første ganske bra, prøvde aldri 2'rn så mye.

7136882[/snapback]

 

 

vel. har ikke program som sjekker temperatur :p men hører det veldig godt i vifta på 3dkortet. det suser enormt mye! og nei den blir ikke like varm som andre høygrafikk spill. snodig greier det der. skal prøve litt til :)

Lenke til kommentar
Det vil jeg også vite!

Uansett, den industrielle revulusjonen begynte på 1700-tallet, så spillet er strengt tatt feildatert...

7133064[/snapback]

 

 

 

Uten at jeg skal være for bastant, så startet vel den industrielle revolusjonen på 1800-tallet? Og at det virkelig blei fart i sakene på midten av 1800-tallet.

Lenke til kommentar

Skulle tro dette var rene historietråden, men det ville være fint om man holdt seg til emne i tråden og heller lage en egen tråd om historiske ting fra 1700-tallet i rett forum.

 

Da har jeg spilt litt mer, og jeg har prøvd ut "Trading route". Der også er menyene blitt forandret til det bedre. Veldig oversiktlig og enkelt å sette opp en ny handelsrute, og veldig lett å ha oversitken over hvilket skip som går hvor.

Det virker som om alt er enklere og mer oversiktlig, og det lover godt for spillet. Jeg gleder megmer og mer til 3.november.

Endret av Frijazz
Lenke til kommentar
Det vil jeg også vite!

Uansett, den industrielle revulusjonen begynte på 1700-tallet, så spillet er strengt tatt feildatert...

7133064[/snapback]

 

 

 

Uten at jeg skal være for bastant, så startet vel den industrielle revolusjonen på 1800-tallet? Og at det virkelig blei fart i sakene på midten av 1800-tallet.

7137072[/snapback]

 

den starta mellom 1730 og 1750 i england, og kom til kontinentet ca. 1800 i norge kom den ikke før 1850

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...