Gå til innhold

Hva skal til før du betaler for musikk på nettet?


Twinflower

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste som kunne fått meg til å kjøpe musikk på nett måtte ha vært om jeg betalte en grei sum i måneden mot nesten ubegrenset nedlastning fra en side med gode servere. Kanskje 3-400 kroner mot at jeg kunne lastet ned så mye jeg ville... Blir for dumt når en sang koster 10 kr!

Lenke til kommentar

-Ingen kopibeskyttelse

-God kvalitet

-God nedlastingshastighet

-Sikker og lettvint betaling

 

Når eg kjøper musikkfiler på nett gjer eg stort sett det fordi det aktuelle sporet er det einaste eg vil ha på albumet, eller fordi det er store pengar å spare i forhold til å kjøpe CD. (For eksempel det siste eg kjøpte, Keith Jarrett - Sun Bear Concerts, som kostar 900 kroner som CD-sett og 119 kroner som mp3-nedlasting)

 

Når det gjeld pris syns eg den er grei som den er. Har ingenting imot å betale 9 kroner for eitt spor. Det er 9 kroner for noko eg kjem til å ha glede av i lange tider framover, og mindre enn det ein må ut med for ein sjokolade som forsvinn på timen.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper ikke musikkfiler på nettet. Eneste gangene jeg kjøpet musikk på nettet er når jeg bestiller en CD hjem i posten. For øvrig laster jeg ned det meste jeg hører på, noe jeg helst ikke ha så lyst til å gjøre. Har dessverre ikke råd til å kjøpe all musikken jeg ønsker. Hadde jeg hatt mye penger ville jeg kjøpt albumene, ikke filer som lagrer seg på PC-en min. Litt av moroa er jo å ha albumet stående i hylla.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Kjøpte den dylan collectors boksen. Hadde jo ikke kunnet fått den om jeg hadde kjøpt låtene på nettet.

 

Å ha cdene og alt det er jo mye av gleden ved å kjøpe musikk! Uten det hadde jeg ikke betalt ett øre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...