Gå til innhold

Julebruskongens Fanclubb! - 855 Liter i år!


Plakkulv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan noen si meg hvilken butikk, adresse osv hvor kongen kjøper brusen sin?

7194172[/snapback]

 

Vet ikke 100% sikkert hvor han kjøper det fra, men han er fra Drammensområdet, det er der Aass bryggeri som lager brusen han sverger til også ligger.

 

Finner det ikke her i Tønsberg som kun er en tre kvarters kjøring fra Drammen så regner med det er i de traktene det blir solgt, synd men sant :nei:

 

Vill ikke garantere noe av det som er skrevet over, men i mine øyne og i min fantasi er det slik det er...

Lenke til kommentar

KJøpte nylig en flaske med "Hamar Brun Julebrus" og må innrømme at det er noe av det mest tøysete jeg har vært borti. For det første er den jo brun(hva i all verden har brunt med jula å gjøre), men fargen er én ting. Det som var helt vanvittig var jo at det var jo bare helt vanlig champagnebrus!!?. På Hamar bryggeri er det altså slik at de tar Champagnebrus og fyller det på flasker som det står "Julebrus" på, og vips, instant "Julebrus". :lol: Dette er like tøysete som å feste "Julebrus" etikett på cola flaskene og så markedføre dem som "Julebrus". :thumbdown:

Lenke til kommentar
KJøpte nylig en flaske med "Hamar Brun Julebrus" og må innrømme at det er noe av det mest tøysete jeg har vært borti. For det første er den jo brun(hva i all verden har brunt med jula å gjøre), men fargen er én ting. Det som var helt vanvittig var jo at det var jo bare helt vanlig champagnebrus!!?. På Hamar bryggeri er det altså slik at de tar Champagnebrus og fyller det på flasker som det står "Julebrus" på, og vips, instant "Julebrus". :lol: Dette er like tøysete som å feste "Julebrus" etikett på cola flaskene og så markedføre dem som "Julebrus".  :thumbdown:

7235430[/snapback]

 

:thumbup:

 

 

 

De selger visst Aass julebrus på Meny i Stavanger, så mulig de har i andre Menybutikker rundt om i langet også :) LØP OG KJØP!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...