Gå til innhold

Mediamonkey problemer: hotkeys og systemikoner

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

vurderer nok en gang å bruke mediamonkey fremfor winamp, men har noe jeg gjerne vil ordne først:

1)

trenger hotkeys til pause/play next og previous...kan godt bruke tredjeparts program, men da må man kunne starte programmer med det og.

2)

Det kommer opptil 10 ikoner i system feltet, det liker jeg ikke... vet ikke hva som er galt i det hele tatt :S

Endret av pessimisten
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skjønner ikke helt hva du mener med at det kommer 10 ikoner, starter programmet 10 ganger, eller kommer bare ikonene dit?

7090239[/snapback]

som du ser på bildet..... disse ikonene kommer bare når jeg starter opp :S

Skrevet

fant problemet med systray:

jeg bruker blackbox og der ligger problemet, det løses enkelt ved å sette standard skin på MM :)

i vinduet så er det noe som heter "spilles nå", nede til høyre....hvordan gjør jeg den større? finne ringen dra muligheter

noen som vet?

mangler også hotkeys :)

mvh pessimisten

Skrevet
kan få tak på en plugin som gjør at man kan organisere video der også?

7106258[/snapback]

Da ville jeg gått for et annet program. Funksjonene og brukergrensesnittet i MediaMonkey er for det meste musikkrelatert, og ville neppe være den mest optimale måten å organisere videobiblioteket ditt. I alle tilfeller tviler jeg på at du kan finne en plugin for dette som vil fungere tilfredstillende.

Skrevet (endret)
kan få tak på en plugin som gjør at man kan organisere video der også?

7106258[/snapback]

Da ville jeg gått for et annet program. Funksjonene og brukergrensesnittet i MediaMonkey er for det meste musikkrelatert, og ville neppe være den mest optimale måten å organisere videobiblioteket ditt. I alle tilfeller tviler jeg på at du kan finne en plugin for dette som vil fungere tilfredstillende.

7106815[/snapback]

ok, da så....

noen som har noe anna som kan være greit å vite, eller en plugin som er grei å ha?

EDIT:

hvordan fungerer radioen?

Endret av pessimisten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...