Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-yzDjfSSl
Skrevet

SurfingElite

Johnny Knoxville :D

Halvdårlig kvalitet trekker ned ganske mye.

Ellers er den enkel å f øye på.

6/10

Skrevet

StigF

Tja, hva har vi her? En søt katt som prøver å være sinna?

Avateret gir inntrykk av at du er en jente? Noe du mest anntakeligvis ikke er siden nicket ditt tilsier at du heter Stig.

Fin kvalitet og ramme. En smule uorginalt dog.

En helt grei avatar. 6/10

Skrevet (endret)

Vintermåne

En av diskusjons beste avatarer på mange måter. Utrolig bra/fint motiv, sort hvitt uten å nødvendigvis være sort hvitt(er ikke så mange andre farger på et piano :p ). Liker kontrastene i bildet og forbinder avatern veldig med deg, selv om du, etter mitt minne, heter Metalheart :tease:

10/10

EDIT- Oppdaget nettopp at jeg ikke har avatar, så den som vil kan kjøre ivei med Vintermåne sin igjen :wee:

Endret av edge
Skrevet
Vintermåne

En av diskusjons beste avatarer på mange måter. Utrolig bra/fint motiv, sort hvitt uten å nødvendigvis være sort hvitt(er ikke så mange andre farger på et piano :p ). Liker kontrastene i bildet og forbinder avatern veldig med deg, selv om du, etter mitt minne, heter Metalheart :tease:

10/10

EDIT- Oppdaget nettopp at jeg ikke har avatar, så den som vil kan kjøre ivei med Vintermåne sin igjen :wee:

Koselig å høre at det er mange som liker den. Jeg har fått mye god kritikk her på forumet for den :)

Vurdere groening.

Skrevet

samebor

Vanskelig å se hvem det skal forestille. Ligner muligens på Slash, men er ikke sikker. Har ikke ramme eller transparent bakgrunn så fargene viker fra forumet.

Men det er en kul tegning, så gir den:

7/10

Skrevet
Mikkel Slask

Joda den har kanskje et poeng den der, men jeg skjønner den ikke helt, du har heller ikke 80x80. Men på en annen side du har jo ramme 4/10

Den er 80*80..

VURDER EDGE

Skrevet

edge

Mystisk motiv som fanger min oppmerksomhet. Kult med svart/hvitt og farge på øyet. Uvanlig og godt utført ramme som passer veldig godt på selve avataren.

9/10

Skrevet (endret)

Ok folkens, kanskje på tide med litt bedre begrunnelser?

Roterende Ulv:

+ Svart-hvitt

+ Liker veien personen peker

+ Ganske enkel å kjenne igjen

+/- Aner ikke hvem det er...

- Litt for mye svart i bakgrunnen

Jeg begynner å bli temmelig lei av gitar/ konsertbilder. Du har heldigvis noe litt mer egent enn kun en fyr med gitar.

Du har hatt bedre avatarer, og denne får kun 5/10

Endret av wwwerner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...