Gå til innhold

Netcom Connect og Dell X1


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en Dell X1 som jeg vil ha koblet til Internett der det er dekning for Edge og 3G. Passer dette "datakortet" i Dell X1 eller mangler den inngang for det? Må jeg isåfall kjøpe en telefon med 3G og edge for å få full utnyttelse? Har bare edge på den jeg har nå (Samsung X820), men batteriet blir fort flatt om den skal brukes som modem.

 

Datakortet fra netcom:

 

https://netcom.no/privat/abonnement/connect.html

 

takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ok, takk for svar. Hvis jeg bruker mobilen jeg har nå som modem (har EDGE), blir da folk som ringer til meg mens jeg er på internett møtt av opptattsignal?

 

Isåfall må jeg bestille et nytt abbonnement med et nytt nummer istedenfor bare tjenesten på mitt vanlige mobilabbonement.

Lenke til kommentar
Ok, takk for svar. Hvis jeg bruker mobilen jeg har nå som modem (har EDGE), blir da folk som ringer til meg mens jeg er på internett møtt av opptattsignal?

 

Isåfall må jeg bestille et nytt abbonnement med et nytt nummer istedenfor bare tjenesten på mitt vanlige mobilabbonement.

7180945[/snapback]

 

NetCom vil om kort tid komme med et PC-ekspresskort som du sikkert kan bruke. Regner med PC'en din har det..? :-)

Lenke til kommentar
Dell X1:

Tilkoplingsmuligheter: 2x USB 2.0, Bluetooth, FireWire (4 pins 1394a), CF- og SD-minnekortleser, D-SUB (VGA-tilkobling), hodetelefonutgang, mikrofoninngang, hull for Kensingtonlås

 

Ser ikke ut som den har det heller  :ermm:

7182369[/snapback]

 

Jeg har ikke hørt at NetCom kommer med et PC-Ekspresskort, men om litt under en måned kommer en USB-variant. Denne kan du bruke både på stasjonær og bærbar PC, og da er hele problematikken borte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...