Gå til innhold

Demo av ParaWorld (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, hadde vert kult om en kunne spille en dinosaur =D haha, meeen det virke jo konge da!

 

" så husk å prøve vår nedlastningsserver først da den som oftest er mye raskere enn de alternative gratisserverne fra utlandet."

 

haha, jeg lo godt da jeg leste dette.. snakk om å skryte seg selv opp i skyene, men det er jo forsåvidt rett og da.

 

Synd at jeg ikke klarer å laste ned fra FTP, vet ikke hva som er gale. tullete danske nettverk, bare trøbbel og drit!

Lenke til kommentar
hmm, hadde vert kult om en kunne spille en dinosaur =D haha, meeen det virke jo konge da!

 

" så husk å prøve vår nedlastningsserver først da den som oftest er mye raskere enn de alternative gratisserverne fra utlandet."

 

haha, jeg lo godt da jeg leste dette.. snakk om å skryte seg selv opp i skyene, men det er jo forsåvidt rett og da.

 

Synd at jeg ikke klarer å laste ned fra FTP, vet ikke hva som er gale. tullete danske nettverk, bare trøbbel og drit!

7050547[/snapback]

 

Skryte seg selv opp i skyene? :hmm: Er vel ikke skryt er vel mer enn sannhet vil jeg tro, får utnyttet rundt 95% av linjekapasiteten min fra Gamer.no sin server og det er det beste jeg har vært borti tidligere. :thumbup:

 

Demoen ser spennende ut, får håpe det lever opp til forventningene.

Lenke til kommentar
"så husk å prøve vår nedlastningsserver først da den som oftest er mye raskere enn de alternative gratisserverne fra utlandet."

 

haha, jeg lo godt da jeg leste dette.. snakk om å skryte seg selv opp i skyene, men det er jo forsåvidt rett og da.

Demoen er ganske stor, så det er ment som et tips til de som ikke er klar over at vi har en av Norges hissigste filservere :-)

Lenke til kommentar

Helt siden jeg kom til danmark har jeg ikke kunne lastet ned fra gamer sine sider. Det gjør ikke så mye, for jeg oppnår min maxfart nesten uansett hvor jeg laster fra (30kb/s ! ) Så tåa, det er nok ikke bare du..

 

Men for all del, gamer sin nedlasting var toppers når jeg var i norge! super fart som dere sier, og ikke noe tull med å bla deg ihel gjennom en side for å laste ned en fil! og det med å registrere seg for å laste ned, BLAH! Gamer = enkelt og greit: trykk - vent - ha det gøy. =D (som jeg skrev i min tidligere post "men det er jo forsåvidt rett og da.")

Lenke til kommentar

Har testa demoen nå, og vil vel si det ikke var noe spessielt ved spillet egentlig.

 

Grafikkmessig ligner det veldig på Spellforce 2.

Tutorialen var det mest kjedelige jeg har vært borte i :p

Missionet var heller middelsmådig og ikke noe spessielt.

HUD og funksjonene var ikke så mye å skryte av heller.

 

Vil vel tro dette spillet får middelsmådige karakterer.

Lenke til kommentar
Helt siden jeg kom til danmark har jeg ikke kunne lastet ned fra gamer sine sider.

Vi har satt en grense på 2 mbit ut fra Norge på filserveren vår. Dette er for å unngå skyhøye regninger for utenlandstrafikk, som er svært dyrt. Vår gratis nedlastingstjeneste er et tilbud til våre lesere som befinner seg i Norge :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...