Gå til innhold

Filmen om Hardware-nettverket


Anbefalte innlegg

Meget bra det her. Satt meg ned med en cola :D Arig det her ja. Filmen var bra gjennomført, selv om noen ikke var helt fornøyd med bakgrunns musikken i siste klippet der.

 

Syns ikke det skadet så mye, eneste var vel at det skulle vært brukt en låt uten vokal i, siden det gikk i klem med pratingen hehe. Men ellers var det jo bra da.

 

Morsomt å se hvordan det her egentlig startet opp. Ting har tydelig forandret seg siden starten ja :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Filmen er ganske overflødig, allt som ble fortalt burde plasseres som tekst i "Om Hardware Norge" på hardware.no og/eller på wikipedia norge istedetfor å lage en 300MB film av den, det var morro å se arbeidshverdagen på hardware så filmen burde egentlig handlet mer om "En dag på jobb i Hardware Norge" og vært mye kortere.

 

Hadde dere vært 2 gründere så hadde filmen vært ålreit (utenom rosa helikopter musikken på slutten av filmen som overdøva intervjuobjektene og var langt fra "ålreit") men for en film som kommer fra et stort nettverk som Hardware Norge så er den pinlig dårlig, det var som å sitte å se en powerpoint presentasjon.

 

Men jeg vil gjerne gratulere dere på Hardware Norge for suksessen deres, den er det ingenting å utsette på ;)

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Hehe, ja, den idioten lurer jeg også på hvem er! :p Det var iallefall jeg som skrev
<html>

<head>

<title>Hardware Norge</title>

... fordi en viss person hadde "litt" problemer med det. :D

7048237[/snapback]

Du glemte doctype, din slask! :p

 

Menne uansett, finfin film dette. En tanke gøyalt å se folkene som faktisk styrer på med siden, annet enn en og annen dum avatar.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...