Gå til innhold

Ultimate Mortal Kombat 3 på XBLA i november


Gorthaur

Anbefalte innlegg

Jupp, da skal Midway ha bekreftet at Ultimate Mortal Kombat 3 skal være klart for nedlastning i november.

 

Hentet fra Gamespot

 

A decade and change ago there were two fighting franchises duking it out for supremacy at the arcades: Midway's Mortal Kombat and Capcom's Street Fighter. Earlier this year, it was revealed that installments from both series would be released for the Xbox 360 on Microsoft's Xbox Live Arcade service.

 

In August, Street Fighter II' Hyper Fighting was released after fans were made to endure multiple delays. Meanwhile, Ultimate Mortal Kombat 3 has yet to be delayed, possibly because it has never had a release date any more exact than "by the end of the year." With 2006 heading into the home stretch, Midway has finally narrowed that window down a bit.

 

Midway today announced that Ultimate Mortal Kombat 3 would be available in November, completing a four-hit combo that also consists of the PlayStation 2 and Xbox editions of Mortal Kombat: Armageddon (being released this week and next, respectively) and the series' PSP debut, Mortal Kombat: Unchained. Midway has not announced a price for the game yet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare jeg som heller vil se nye spill på XBLA framfor alt det gamle dritet? :(

7038968[/snapback]

 

Jeg koser meg med den nostalgiske følelsen enkelte av spillene gir, jeg :)

 

*Fantasere om DOTT eller hvilket som helst Monkey Island på XBLA*

7039253[/snapback]

Jo, greit nok det, men det byr meg liksom litt i mot å betale blodpris for nostalgi jeg kan få gratis på PC'en :whistle:

Lenke til kommentar
Jo, greit nok det, men det byr meg liksom litt i mot å betale blodpris for nostalgi jeg kan få gratis på PC'en :whistle:

7039303[/snapback]

 

Poenget er jo at det er verdt det så lenge XBL-integrasjonen er bra (f.eks. muligheter for co-op/multiplayer). Dessuten har jeg kutta ut PCen helt når det gjelder spill... er så mye deiligere å sitte og slumme i sofaen med den trådløse kontrolleren, sammenlignet med å sitte på en stol med mus/tastatur foran PC-skjermen.

 

Men når det er sagt, så har jeg enda til gode å kjøpe et av de gamle spillene på XBLA (foreløpig har det kun blitt Geometry Wars, Marble Blast og Uno som jeg har brukt penger på).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...