Gå til innhold

Rykter om Mafia 2


Anbefalte innlegg

Flaut å innrømme det, men jeg har aldri spilt Mafia  :blush:

Den eneste konsollen jeg har mulighet å spille det på er PS2, men har bare hørt dritt om konsoll-versjonene. Noen som har prøvd Mafia på PS2 og kan anbefale det?

7063686[/snapback]

 

har aldri prøvd det selv..trur ikke det er noe bra på ps2. prøv det på data du :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahhh gode gamle mafia. Det er det siste spillet jeg kan huske at jeg virkelig nøt å spille. Kanskje jeg har mistet spille gleden generelt, men det lages jaggu ikke mange spill for tiden som kan måle seg med atmosfæren i det spillet.

 

btw hovedpersonen i mafia dør jo som gammel mann, mye kan ha skjedd i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Et av de beste spillene jeg har spilt på PC. Selv kunne jeg tenkt litt mere RPG detaljer rundt spilleren. Og kanskje litt biltrimming :p Men ser gjerne frem mot Mafia 2.

7072823[/snapback]

 

Neh, om du er ute etter RPG elementer og biltrimming får du gå til GTA SA. Mafia er akkurat slik det skal være, så nært perfekt som det kan gjøres.

 

Husker da jeg spilte gjennom det første gang, er få spill som rører meg så mye men med stemmebruken, musikken (og FOR en intro musikk) historien er Mafia en av få spill som faktisk har rørt meg til tårer. TLJ og TLJ:DF er 2 andre spill som har gjort det samme.

Lenke til kommentar

"It is a shame that the game won't be finished anytime soon. I know we have lots of fans who were looking forward to seeing the new game, but I.S. has lots of other excellent games in the works, and I know we'll continue to build a strong fan-base "

 

qote: Petr Vochozka, founder of Illusion Softworks

 

source: gamershell May 2004

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...