Zeppeluna Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg vet ip-adressen, hvordan joiner jeg den? Er det ikke noe sted man kan skrive det inn og så bare vips?
magnuslar Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Console! Skriv: Connect pasteipenher Trykk Enter EDIT: Om du sliter med å få console? Gjør følgende! (Hentet fra catch-gamer) 1. Åpne valve.rs i notepad og legg til denne linjen: exec userconfig.cfg 2. Lag en ny fil i notepad og kall den userconfig.cfg (legg den i samme mappe som valve.rs og config.cfg). 3. Skriv inn: bind "f1" "toggleconsole" (bytt ut f1 med den tasten du vil ha, ikke "|" også kjent som "~") 4. Lagre og kos deg. Du trenger ikke å starte med verken -console eller å skrivebeskytte noen av configfilene. Du kan også legge til binds og andre ting du vil ha med - f.eks. cl_showfps "1" Endret 4. oktober 2006 av magnuslar
Zeppeluna Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 (endret) takk for svar =) Edit: Hvor finner man valve.rs ? =P Edit 2: Finner flere forskjellige valve.rc-filer men ingen valve.rs ... Endret 4. oktober 2006 av Zeppeluna
dysfunctional Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Gå heller inn på Steam > My Games > Høyreklikk på CS: Source > Properties > Set launch options > skriv -console der Mye enklere måte.
Mystic Dragon Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 hvorfor ikke bare gå i "Servers>Favorites>add" eller er ikke det i source?
dysfunctional Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 hvorfor ikke bare gå i "Servers>Favorites>add" eller er ikke det i source? 7000894[/snapback] Jo, men han spør hvordan han kan få opp console.
Nighte Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg vet ip-adressen, hvordan joiner jeg den? Er det ikke noe sted man kan skrive det inn og så bare vips? 6997686[/snapback] Nei han spør hvordan han kan joine når han vet ipadressen...... Bare første person som skulle gjøre det altfor komplisert.
solaN - Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 du går inn på console så skriver du connect: (ip adressen her) eks. connect:183.786.2.5.20015 det det var bare et eksempel! GOD JUL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå