Gå til innhold

Slutten på Twinking ?


Anbefalte innlegg

We are planning on placing restrictions on future enchanting recipes; however placing those restrictions on current enchantments would mean either grandfathering them in (making the current players who have them god-like for any future players) or removing them from everyone's weapons. I can already anticipate the shrill screams to do the latter, but in thise case it's already something that is going to be dealt with in the battleground matching system. We would also be costing many characters hundreds if not thousands of gold each, and such a removal would probably require all realms to be brought down for at least a day. Neither of which we are really excited about doing, especially with a way to parse players out by what enchantments they may or may not have into various battleground games coming soon.

 

 

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...geNo=1&sid=1#10

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så en lvl 19 rogue kan fortsatt ha dual +15 agi om han vil, og han kan lage den også etter expansion, men sjansen øker for at han kommer i gruppe med og mot andre twinks, og han kan ikke sette på nye typer enchants? Er dette riktig? Et steg i riktig retning, men vil tro det er mange veier rundt dette.

Lenke til kommentar
Og de som spiller wow hele dagen skal jo helt klart ha fordel over de som ikke gjør det. (nei jeg er ikke ironisk, har ikke noe liv selv)

6991100[/snapback]

Ikke på den måten. De som spilelr det mye har jo fordeler uansett. De oppdager ting som casual gamers ikke gjør, og de blir rett og slett bedre gamere. Twinking er rett og slett bare urettferdig for noen. OG twinking er nesten oppfordring til kjøp av g osv. Kan vedde på at halvparten av dem som har en kraftig twink har kjøpt en god del av gullet som er brukt på dem.

Lenke til kommentar
Og de som spiller wow hele dagen skal jo helt klart ha fordel over de som ikke gjør det. (nei jeg er ikke ironisk, har ikke noe liv selv)

6991100[/snapback]

Ikke på den måten. De som spilelr det mye har jo fordeler uansett. De oppdager ting som casual gamers ikke gjør, og de blir rett og slett bedre gamere. Twinking er rett og slett bare urettferdig for noen. OG twinking er nesten oppfordring til kjøp av g osv. Kan vedde på at halvparten av dem som har en kraftig twink har kjøpt en god del av gullet som er brukt på dem.

6991114[/snapback]

 

Det du sier er altså:

 

 

"jeg gidder ikke bruke tid på et spill, men jeg vil ikke at de som bruker tid på det skal ha fordeler, for det er dårlig gjort"

 

Du stemmer vel ikke SV...?

Lenke til kommentar

Forsåvidt, spiller du mer så finner du som regel ut litt av hvert, men likevel. Har du tid og har du gidda til å twinke en character, så syntes jeg ikke at det bør være noen grunn for blizzard til å stoppe dette :)

De bør heller fokusere på endgame, det som skjer på så lav level som 19 er ikke vitalt for spillere på noen måte, ihvertfall ikke når det gjeller battlegrounds..

Skal man først ha en twink, så må den være skikkelig :)

Lenke til kommentar

Jeg forsto ikke hva som sto i det som trådstarter postet, men:

 

Det er helt klart ikke rettferdig at de som har mega-twinks skal få eie 5 vs 1 alene.

 

Beste hadde vert om de setter liksom, gjør enchants slik at enchants har "enchanting points".

 

+5 hp på breastplte gir 5 enchantpoints, +15 agi på dagger gir 100.

 

Så gjør dem slik at de med 500 enchantpoints ikke kommer i samme bg som de med 0-20?

Lenke til kommentar
Og de som spiller wow hele dagen skal jo helt klart ha fordel over de som ikke gjør det. (nei jeg er ikke ironisk, har ikke noe liv selv)

6991100[/snapback]

Ikke på den måten. De som spilelr det mye har jo fordeler uansett. De oppdager ting som casual gamers ikke gjør, og de blir rett og slett bedre gamere. Twinking er rett og slett bare urettferdig for noen. OG twinking er nesten oppfordring til kjøp av g osv. Kan vedde på at halvparten av dem som har en kraftig twink har kjøpt en god del av gullet som er brukt på dem.

6991114[/snapback]

 

Det du sier er altså:

 

 

"jeg gidder ikke bruke tid på et spill, men jeg vil ikke at de som bruker tid på det skal ha fordeler, for det er dårlig gjort"

 

Du stemmer vel ikke SV...?

6991168[/snapback]

Stemmer nok ikke SV nei! :) Men jeg synes ikke det er rett med twinking. Tenk på folk som skal spille det for skøy, så går de i BG og blir drept med en gang om og om igjen fordi de ikke har g til twink osv. Dessuten tror jeg at hvis twinking forsetter kommer det til å bli uvanlig å ikke ha det. Hvordan vill det vært for nye spillere? Handler litt om å ta imot nye spillere på en grei måte også.

Noe jeg tror kan være lurt av blizz nå før Conan spillet kommer ut! :)

Når den dagen kommer stenger jeg min wow konto og blir å enrde fulltid med conan!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Jeg forsto ikke hva som sto i det som trådstarter postet, men:

 

Det er helt klart ikke rettferdig at de som har mega-twinks skal få eie 5 vs 1 alene.

 

Beste hadde vert om de setter liksom, gjør enchants slik at enchants har "enchanting points".

 

+5 hp på breastplte gir 5 enchantpoints, +15 agi på dagger gir 100.

 

Så gjør dem slik at de med 500 enchantpoints ikke kommer i samme bg som de med 0-20?

6991207[/snapback]

En av de bedre idéene jeg har sett om dette emnet så langt.

 

Riktignok så har vel kanskje de som bruker penger på twinking like stor rett til å spille som de vil (utenom eBay'ers og de som kjøper gull, nuff said) som de som ikke gjør det, men det er likevel litt kjipt for folk som spiller det slik det opprinnelig var ment, å bli totalt overkjørt sånn helt uten videre.

Lenke til kommentar

Men hvorfor skal casuals gidde å spille i 19 og 29BG om de ikke gidder å twinke? Blir jo patetisk at de skal klage og klage helt til de får det som de vil.

 

De kan jo lett skaffe gear til twinks på lik linje som de som spiller en del mer, men det vil ta noe lengere tid. Så hvorfor skal de få det som de vil bare siden de er late?

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Men hvorfor skal casuals gidde å spille i 19 og 29BG om de ikke gidder å twinke? Blir jo patetisk at de skal klage og klage helt til de får det som de vil.

 

De kan jo lett skaffe gear til twinks på lik linje som de som spiller en del mer, men det vil ta noe lengere tid. Så hvorfor skal de få det som de vil bare siden de er late?

6991331[/snapback]

 

Jeg håper det blir sånn at twinks skal spille mot hverandre. Ikke så jævlig kjekt for en som nettopp har begynt og er kommet til level 24 å bli banket ned i støvlene av en syk hunter som dreper de fleste på under fire sekunder.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er dette urettferdig. Når folk på ærlig vis har skaffa ting til twinken sin, kjørt han gjennom instances osv for å få kjempegodt utstyr, så bør han også få noen fordeler i forhold til de som ikke gidder det.

 

La oss se dette på en annen måte:

Du kjører BWL, TAQ, MC og Naxx hele tiden for å få kjempegodt utstyr. Så syter noen småtasser fordi du har så mye bedre utstyr enn dem i BG. Skal du da nektes å bruke det utstyret du selv har slitt for å skaffe i BG for at drittungen skal få viljen sin? Er det rettferdig?

 

(Ja, jeg har en twink selv og har skaffa gullet på ærlig vis og kjørt han gjennom instances med hjelp fra venner.)

Endret av JanSaxhaug
Lenke til kommentar

Smart å sammenligne et 40 man raid hvor folk (de fleste) gjør sitt, sammen med en lvl19 som har vert boosta igjennom lette instances av en lvl60, sittet på rævva og kun tatt looten mens 60'en gjorde dritten for deg.... Ikke akkurat slitsomt spør du meg.

Endret av TRS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...