k1mzor Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg hørte noe om at man kunne legge egne sanger inn i spillet, som spilles av i spillet. Så lurte jeg på hvor jeg skulle legge sangene? -kim
-sparks- Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Det går ikke ann. Men det går ann å extracte musikken i spillet slik at du kan høre siste nytt på fjortisfronten uten å faktisk måtte starte spillet
k1mzor Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 Ok. Har du noe peiling på hvor jeg skifter fra mph til km/h?
aimhigh Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 da må du gå inn på innstillinger å skifte avstandsenheten til metric.
-sparks- Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 og går du inn på audio under options så kan du skru av musikken, og og bruke mediaplayer/winamp(eller hva du enn spiller musikken din i) til å spill musikk utenfor spillet.
CrazyEagle Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Det går ikke ann, men det går ann å få sangene til spillet over på maskinen hvis du skjønner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå