Gå til innhold

Nokia N95 lansert!


AKIRAx77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk N95 idag. Virker veldig bra, føles ikke stor egentlig. Skjermen er diger og flott mener nå i allefall jeg. Har ikke hatt tid til å teste noen funksjoner idag.

6965442[/snapback]

 

 

Molna, hvordan har du tilgang på N95 så tidlig? :ohmy:

 

Og til dere andre; når tror dere at vi faktisk kan vente oss denne telefonen i butikkene? :dribble:

Lenke til kommentar
Men er det sånn med den GPS greia som en vanlig GPS da?

Kan man finne ut hastighet osv.?

kan man sende koordinater til hverandre for å f.eks finne fram til hverandre?

6976090[/snapback]

Selvfølgelig.. Er ikke noe halvhjerta tulle-GPS.. Og uansett, du har jo masse tredjepartsprogramvare å benytte om du ikke trives med den standard programvaren.

Lenke til kommentar
Har ikke lov til å gå inn på detaljer om mobilen desverre. Kan bare fortelle litt om helhetsinntrykket. Jeg liker den veldig godt og tror den vil bli populær, selv om prisen (forståelig nok) er høy.

6969675[/snapback]

 

Åssen er slideren? Thight? Om ikke jeg får utbedret slideren på min N80 i løpet av den kommende uka, så skyter jeg hele driten til helvete! Den er snaut en mnd gammel og skrangler som faen. Blir bare verre og verre! Ikke bare sideveis, neida opp og ned, fram og tilbake, i alle tenkelige rettninger egentlig! *river meg i håret* :mad: Dere skal høre den vibrere når den ringer.. Cal.38 - .45, med mulighet for .44MAG bør lage et eller flere respektable høl i skrottelefonen.

 

Er slideren på N95 på noen måte lik den jeg har på N80, så blir det N73ME på meg så fort den kommer i hylla.. Er slideren fjærbelastet (som 6280), eller fullt ut manuell (som på denne driten)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...