Gå til innhold

Videoavspilling på N80


hereng

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Prøvde og spille av en video i formatet mp4 på min N80 idag. Men problemet er at det er jo ikke mulig og spole i real player som ligger på telefonen.

 

Er det noen som har et annet program som er bedre og bruke?

 

\\Petter

6892269[/snapback]

Det finnes endel 3.parts programmer, blant annet "Smart Movie", men disse koster nok penger. Gratis avspiller er jeg usikker på.

Lenke til kommentar
Merkelig. Har aldri hørt om noen som ikke kan spole på N80en sin. Min spoler som bare det.

6897494[/snapback]

 

Kan hende det er en mangel i

V3.0617.0.6

03-05-2006

Rm-92

Nokia N80 (03)

 

Siden det var den jeg hadde når jeg ikke kunne spole. Jeg er 100% siker på at jeg heller ikke kunne spole. Men som sagt kan det i den nyeste

V 4.0623.0.41

26-07-2006

RM-92

Nokia N80 (03)

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=619026&hl=

Her kan du se hvordan du oppdaterer firmwaren din :D Det funket vertfall for meg. :D

Lenke til kommentar

Tingen er den at en kan spole når spiller av filene på liten skjerm ved hjelp av den Realplayeren som ligger under "Bildebehandling" - da spoler en med opp- og nedtasten.

 

Det som derimot ikke går er å spole i filene mens en spiller dem av i fullskjerm-modus som autmatisk blir valgt når en åpner en videofil fra galleriet. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Tingen er den at en kan spole når spiller av filene på liten skjerm ved hjelp av den Realplayeren som ligger under "Bildebehandling" - da spoler en med opp- og nedtasten.

 

Det som derimot ikke går er å spole i filene mens en spiller dem av i fullskjerm-modus som autmatisk blir valgt når en åpner en videofil fra galleriet.  :thumbdown:

6912869[/snapback]

 

Jo det går i nyeste Firmwaren. :D:D

Lenke til kommentar
Tingen er den at en kan spole når spiller av filene på liten skjerm ved hjelp av den Realplayeren som ligger under "Bildebehandling" - da spoler en med opp- og nedtasten.

 

Det som derimot ikke går er å spole i filene mens en spiller dem av i fullskjerm-modus som autmatisk blir valgt når en åpner en videofil fra galleriet.  :thumbdown:

6912869[/snapback]

 

Det var tingen vettu.. takker :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...