Gå til innhold

Bra av hardware.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I de 3 årene jeg har fulgt med hardware.no sytes jeg bare det har blitt bedre og bedre.

 

Hardware er den heftigste sidennbnage har vært bortig. Har vært min startside i 2,9 år.

 

 

BRAVO hardware.no. Dere gjør en knalljobb!!!!!

 

Jeg syntes faktisk at hardware.no måler seg internasjonalt med andre kjente sidewr som toms hardware o.s.v!!!!!!!

 

 

STÅ PÅ GUTTA DERE GJØR EN JÆVLI BRA JOBB!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Syns også Hardware.no rocker! STÅ PÅ! Tenkte jeg ville si det jeg også. Må jo være hyggelig for de ansatte å lese at alle sammen roser sia dems :smile: Det er jo rett og slett en flott side. Jeg liker spesielt det "nye" forumet (som ikke er så nytt lenger). Jeg husker den tiden da Hardware.no hadde forum @ delphi. Da var ikke forumet så bra nei. Men nå er det jo konge. Det er oversiktlig, flott og ....jævlig bra! Det hadde ikke skadet med litt flere nyheter og tester på siden, men det kommer kanskje etterhvert. Uansett.. veldig bra! :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-28 23:34, mFaFa skrev:

Syns også Hardware.no rocker! STÅ PÅ! Tenkte jeg ville si det jeg også. Må jo være hyggelig for de ansatte å lese at alle sammen roser sia dems :smile: Det er jo rett og slett en flott side. Jeg liker spesielt det "nye" forumet (som ikke er så nytt lenger). Jeg husker den tiden da Hardware.no hadde forum @ delphi. Da var ikke forumet så bra nei. Men nå er det jo konge. Det er oversiktlig, flott og ....jævlig bra! Det hadde ikke skadet med litt flere nyheter og tester på siden, men det kommer kanskje etterhvert. Uansett.. veldig bra!
:grin:


 

 

Kan ikkje sei meg enig i det med forumet.

Blei glad i delphi forumet...

Detta er bra, det er ikkje det, men det manglar ein del ting.

 

som f.eks

 

Svar til ein anna ein enn den som starta posten.

Poll funksjon.

+ at sidene er avhengige av 800*600 layouten på sida.. Veit at forum.hardware.no/frames er oppe no men blir ikkje det samme som delphi for det.

Brukar langt mindre tid på forumet no en kva eg gjorde før, ganske enkelt... finn ikkje so lett fram til det ein er intresert i.

Og Alle kategoriane? ALT for mange... hadde holde me ein ALT OM DATA og ein BULLSHITT etc..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...