Gå til innhold

MotoGP - Vinner Rossi i år?


Mevon

Anbefalte innlegg

  • 10 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Følger med som F!! :D Selv kjører jeg roadracing, men det er også fett å se på MotoGP! Jeg tror at etter Qatar som gikk denne helgen så kommer Yamaha til å gjøre noe forandringer til Jerez. Tror at Rossi er veldig sulten på en ny tittel. Selv om han ikke vinner så syntes jeg at han fortsat er en av verdens største motorsykkel talent. Han har trossalt vunnet 7 GP tittler! :p THE DOCTOR FTW!!!! ;P

Endret av THE-DOCTOR
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
håper capirossi hjelper suzuki på vei opp :)

Heier på lorenzo og rossi :D bra kjørt av lorenzo ..

Ja!! :D Noen her som har prøvd å kjøre roadracing?

 

 

Har lyst til å begynne neste år når jeg blir 18.

Er det standard 600 sykkel som er best å starte med(feks r6)?

Ja! Jeg skal kjøre R6 iår. Har kjørt aprilia 125 fulleffekt i to år og 125 racer som du ser på motogp i et åt. Følte at jeg ble litt for stor for den lille 125 så jeg skal kjøre R6 2008 modellen. Det er det året du fyller 16 du har lovt il å kjøre 600 eller 1000, men steget fra 125 til 1000 tror jeg blir litt for stor :) Bare å komme på en trening på Rudskogen, Våler eller Mo i Rana (hvis du bor langt nor) og utløse en engangs lisens.

 

Bra at Rossi fikk den andre plassen nå ass! Stoner på 11 :D Bra kjørt av Pedrosa og Lorenzo.

Endret av THE-DOCTOR
Lenke til kommentar
håper capirossi hjelper suzuki på vei opp :)

Heier på lorenzo og rossi :D bra kjørt av lorenzo ..

Ja!! :D Noen her som har prøvd å kjøre roadracing?

 

 

Har lyst til å begynne neste år når jeg blir 18.

Er det standard 600 sykkel som er best å starte med(feks r6)?

Ja! Jeg skal kjøre R6 iår. Har kjørt aprilia 125 fulleffekt i to år og 125 racer som du ser på motogp i et åt. Følte at jeg ble litt for stor for den lille 125 så jeg skal kjøre R6 2008 modellen. Det er det året du fyller 16 du har lovt il å kjøre 600 eller 1000, men steget fra 125 til 1000 tror jeg blir litt for stor :) Bare å komme på en trening på Rudskogen, Våler eller Mo i Rana (hvis du bor langt nor) og utløse en engangs lisens.

 

Bra at Rossi fikk den andre plassen nå ass! Stoner på 11 :D Bra kjørt av Pedrosa og Lorenzo.

ja , enig der :D digga siste svingen før målstreken til capirossi, når han sneik seg forbi 2 stk :p viser bare kor dyktig han er ;) lykke til med r6 kjøringa di da :)

 

en ting, når er neste moto gp løp ? :p er det neste helg eller ? =)

Endret av andre3028
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ja! Jeg skal kjøre R6 iår. Har kjørt aprilia 125 fulleffekt i to år og 125 racer som du ser på motogp i et åt. Følte at jeg ble litt for stor for den lille 125 så jeg skal kjøre R6 2008 modellen. Det er det året du fyller 16 du har lovt il å kjøre 600 eller 1000, men steget fra 125 til 1000 tror jeg blir litt for stor :) Bare å komme på en trening på Rudskogen, Våler eller Mo i Rana (hvis du bor langt nor) og utløse en engangs lisens.

 

Bra at Rossi fikk den andre plassen nå ass! Stoner på 11 :D Bra kjørt av Pedrosa og Lorenzo.

 

 

 

Har ikke kjørt sykkel før, er det kanskje bedre å starte med 125 eller 250 da, vet du hvor mye det koster for en lite brukt standard utgave av 125 og 250?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Så dere sist løp på laguna seca, en rå battle mellon stoner og rossi.

 

Rossi klarte å psyke ut Stoner slik at han gjorde feil og kjørte ut, Fantastisk spennende , beste løpet så langt i år!!

 

Helt enig! Rå tøft av rossi med den åpninga! Skremte stoner av banen. Men var jo litt synd da, kunne blitt en vill avsluttning.

Men bra han tok 2. så det blir litt kamp sammenlagt.

 

Og utrolig å se hvordan ducatien går :dribble: på utsida på langsiden!

Lenke til kommentar

Ja! Ducati har truffet der når det gjelder effekt :) Rossi og Yamaha er flinke på bremsing og kurvehastighet. Den eneste som kan kjøre Ducati GP8 er bare Stoner. Melandri har sliti veldig med GP8'n. Det ser jo veldig lovende ut for Gibernau, som tester den nye GP9 til neste år. Håper det blir mere fighting på Burno om 15 dager.. Rossi nr 1!!:D

BTW den highsideren til Lorenzo så ikke bra ut :o

Endret av THE-DOCTOR
Lenke til kommentar
Ja! Ducati har truffet der når det gjelder effekt :) Rossi og Yamaha er flinke på bremsing og kurvehastighet. Den eneste som kan kjøre Ducati GP8 er bare Stoner. Melandri har sliti veldig med GP8'n. Det ser jo veldig lovende ut for Gibernau, som tester den nye GP9 til neste år. Håper det blir mere fighting på Burno om 15 dager.. Rossi nr 1!!:D

BTW den highsideren til Lorenzo så ikke bra ut :o

 

 

 

Du som kjører roadracing, hvordan er det egentlig å highside?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...