Gå til innhold

Ros til Komplett.no


Anbefalte innlegg

For å gjöre en lang historie kort:

for nesten 2 år sen kjöpte jeg et 6800gt agp skjermkort fra komplett.

For ca. 3 uker sen sluttet det å virke over natta dvs. pcn funket på kvelden men neste morgen ingen bilde.... Testet skjermkortet i en annen pc og det var defekt.

Sendte mail til komplett hvor jeg forklarte hva som har skjett -> send inn kortet, var svaret.

Ok, sendte kortet og 2 uker senere (i dag) får jeg en pakke fra komplett. Henter den på posten, åpner den og ser "skjermkortet"!!

 

Jeg har fått et Gainward Bliss 7800GS 512Mb kort i stedet :dribble:

 

Takk komplett for er super service!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å gjöre en lang historie kort:

for nesten 2 år sen kjöpte jeg et 6800gt agp skjermkort fra komplett.

For ca. 3 uker sen sluttet det å virke over natta dvs. pcn funket på kvelden men neste morgen ingen bilde.... Testet skjermkortet i en annen pc og det var defekt.

Sendte mail til komplett hvor jeg forklarte hva som har skjett -> send inn kortet, var svaret.

Ok, sendte kortet og 2 uker senere (i dag) får jeg en pakke fra komplett. Henter den på posten, åpner den og ser "skjermkortet"!!

 

Jeg har fått et Gainward Bliss 7800GS 512Mb kort i stedet  :dribble:

 

Takk komplett for er super service!!

6865316[/snapback]

 

Veldig hyggelig skjermkort du fikk, men jeg synes 2 uker er litt drøyt.

Lenke til kommentar

Må bare hive meg på her jeg også med ros til Komplett.no.

 

Kjøpte et x1900xt 512 for en uke siden, men det er pixelfeil på det.

Sendte det inn igjen seff, tok samtidig og kikka på webshoppen og der var det ingen x1900xt inne.

De kom inn i går og gikk like fort ut igjen.

 

Jaja tenkte jeg, da må jeg vel vente til uti November, men neida.

 

I posten nå ligger det et splitter nytt x1900xtx 512 isteden.

 

Go Komplett :thumbup:

Lenke til kommentar
For å gjöre en lang historie kort:

for nesten 2 år sen kjöpte jeg et 6800gt agp skjermkort fra komplett.

For ca. 3 uker sen sluttet det å virke over natta dvs. pcn funket på kvelden men neste morgen ingen bilde.... Testet skjermkortet i en annen pc og det var defekt.

Sendte mail til komplett hvor jeg forklarte hva som har skjett -> send inn kortet, var svaret.

Ok, sendte kortet og 2 uker senere (i dag) får jeg en pakke fra komplett. Henter den på posten, åpner den og ser "skjermkortet"!!

 

Jeg har fått et Gainward Bliss 7800GS 512Mb kort i stedet  :dribble:

 

Takk komplett for er super service!!

6865316[/snapback]

 

Veldig hyggelig skjermkort du fikk, men jeg synes 2 uker er litt drøyt.

6866260[/snapback]

 

Svar til dette:

Jeg ringte Komplett 3 dager etter jeg sendt pakken til dem, og da sa personen jeg snakket med at jeg må nok vente i ca. 10 dager da de ligger etter i garantireparasjoner/ erstattinger da de har hatt en del syke folk.

 

Enig at 2 uker er litt lenge, men når man får en forklaring på hvorfor så syns jeg at det er greit!!

 

Og venter man på noe godt så .......

Lenke til kommentar
For å gjöre en lang historie kort:

for nesten 2 år sen kjöpte jeg et 6800gt agp skjermkort fra komplett.

For ca. 3 uker sen sluttet det å virke over natta dvs. pcn funket på kvelden men neste morgen ingen bilde.... Testet skjermkortet i en annen pc og det var defekt.

Sendte mail til komplett hvor jeg forklarte hva som har skjett -> send inn kortet, var svaret.

Ok, sendte kortet og 2 uker senere (i dag) får jeg en pakke fra komplett. Henter den på posten, åpner den og ser "skjermkortet"!!

 

Jeg har fått et Gainward Bliss 7800GS 512Mb kort i stedet  :dribble:

 

Takk komplett for er super service!!

6865316[/snapback]

 

Veldig hyggelig skjermkort du fikk, men jeg synes 2 uker er litt drøyt.

6866260[/snapback]

 

Svar til dette:

Jeg ringte Komplett 3 dager etter jeg sendt pakken til dem, og da sa personen jeg snakket med at jeg må nok vente i ca. 10 dager da de ligger etter i garantireparasjoner/ erstattinger da de har hatt en del syke folk.

 

Enig at 2 uker er litt lenge, men når man får en forklaring på hvorfor så syns jeg at det er greit!!

 

Og venter man på noe godt så .......

6868802[/snapback]

 

Tror jeg ville sagt det samme om jeg var han du snakket med. Siste store sak som var oppe på forumet ang. demoprisene var jo en del folk på sommerferie som varte noen måneder. Sommerferien er jo over nå så der kan de jo ikke være. Da er jo "syk" et godt alternativ. Alternativt har man jo problemer med datasystemet eller opplæring av nye folk som også fungerer fint. Jeg sendte inn to RAM-brikker midt i sommerferien til Komplett og det tok rundt 2-3 uker før jeg fikk nye så da regner jeg med at de som var/er syke var på en heftig ferie som igjen førte til sykdom.

Endret av DJ ZooL
Lenke til kommentar

Dere klager på to uker?

 

Se det fra komplett sin side. Er det reklamasjonssaker, vil de sende inn varene til leverandøren for å få godkjent reklamasjonen. Dvs, transport fra deg til komplett, komplett skal behandle varen, sende den til leverandør/produsent, produsent skal sjekke varen for å se at det faktisk er deres feil, varen sendes tilbake til komplett, så sender komplett reparert vare eller ny vare til dere. Ting tar tid..

Lenke til kommentar
Dere klager på to uker?

 

Se det fra komplett sin side. Er det reklamasjonssaker, vil de sende inn varene til leverandøren for å få godkjent reklamasjonen. Dvs, transport fra deg til komplett, komplett skal behandle varen, sende den til leverandør/produsent, produsent skal sjekke varen for å se at det faktisk er deres feil, varen sendes tilbake til komplett, så sender komplett reparert vare eller ny vare til dere. Ting tar tid..

6886007[/snapback]

 

Dette her er vel ikke en klage: "Enig at 2 uker er litt lenge...."

 

Men så som du skriver er vel heller ikke riktig? Det er nok heller så at komplett tester/ undersøker kortet og om de finner ut at kortet ikke er defekt pga. brukerfeil blir det erstattet fra dem sitt lager.

Deretter tar komplett saken videre til sin leveradør/ produsent

 

Dette trur jeg i hvert fall er det som skjer....

Lenke til kommentar

Jeg har måtte vente i 2måneder hos pcutstyr en gang.... 2 uker er helt greit... Ellers har jeg fått retur fra komplett på 1uke også.. fra jeg sendte vare til jeg fikk ny vare tilbake, og det synes jeg nesten er helt utrolig! Det er omtrent kun den tiden posten bruker!

 

Jeg handler som regel også på komplett.. men i noen tilfeller hvor de er flere hundre kroner dyrere på samme vare, så handler jeg andre steder, eller jeg skal ha en vare de ikke har. Men komplett er rimlig på frakt, og på små ordre kan det være billigere å bestille derfra selv om varen er dyrere..

Lenke til kommentar
For å gjöre en lang historie kort:

for nesten 2 år sen kjöpte jeg et 6800gt agp skjermkort fra komplett.

For ca. 3 uker sen sluttet det å virke over natta dvs. pcn funket på kvelden men neste morgen ingen bilde.... Testet skjermkortet i en annen pc og det var defekt.

Sendte mail til komplett hvor jeg forklarte hva som har skjett -> send inn kortet, var svaret.

Ok, sendte kortet og 2 uker senere (i dag) får jeg en pakke fra komplett. Henter den på posten, åpner den og ser "skjermkortet"!!

 

Jeg har fått et Gainward Bliss 7800GS 512Mb kort i stedet  :dribble:

 

Takk komplett for er super service!!

6865316[/snapback]

 

Mitt geforce 6800 streiket også etter nesten 2år, fikk tilbake pengene jeg....relativt greit med tanke på at jeg får et 7800 til ca samme pris i dag :thumbup:

Lenke til kommentar

Var en kar på skolen og fartalte om forbrukerkjøpsloven i forje uke.

Han sa at hvis selger ikke kan reparere delen for deg har du krav på tilsvarende eller bedre produkt eller pengene tilbake. Dvs full kjøpssum når du kjøpte kortet pluss litt over 9%rente fra da du fortalte at kortet var defekt. Kansje det blir mer penger enn det nye kortet ditt? Så kansje ikke det var så veldig flott?

Lenke til kommentar
Jeg har fått et Gainward Bliss 7800GS 512Mb kort i stedet  :dribble:

6865316[/snapback]

Jeg antar du da er klar over at 7800GS Bliss er med en fullblods 7800GT-kjerne, og ikke den noe svakere 7800GS-kjerna? ;)

Gratulerer så mye!

6874606[/snapback]

Spørs hvilken modell han fikk da, Gainward har nemlig 3 forskjellige 7800GS kort.

Et med en vanlig 7800GS kjerne, ett med en 7800GT kjerne og den tredje har faktisk en 7900GT kjerne :dribble:

 

Uansett var det en meget bra erstatning det kortet der :w00t:

 

Edit: Nåvell, fant ut at det med 7800GS kjerne ikke finnes med 512MB ram, så

da var det vel en av de andre to han har fått.

Endret av Nvidia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...