Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

Nå vet jeg ikke hvordan det er i resten av landet, men her hvor jeg bor og i nord gennerelt så virker det som at flere og flere drar til til Thailand og drar med seg et kvinnfolk hjem igjen, mange av disser er jo knapt fyllt 18år! og aldersforskjellen er som oftest "astronomisk" i forhold til det som blir oppfattet som normalt. Er virkelig troen på norske jenter blitt så lav? Hva er deres synspunkter og tanker om dette fenomenet?

Endret av Uderzo
fikset skrivefeil i tittel
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel stort sett ikke de største fruktfatene som tar med seg små thaidamer hjem. Jeg synes ikke det er noe rart. Når de bikker 30 og innser at de ikke kommer til å finne en dame i den knøttlille bygda de kommer fra er det jo greit å finne en å leve med.

 

Uansett om det er ekte kjærlighet eller ikke er det jo en vinn vinn situasjon. Han for seg en dame som liker å ta vare på ham, og forhåpentligvis litt kroppslig kontakt og hun får bo i norge. Etter noen år når hun har norsk statsborgerskap og tømt kontoen hans for penger så kan hun skille seg. Begge to har som regel hatt det fint mens det stod på.

 

Du ser forresten noe av det samme med eldre, mindre pene, damer i byer med få jenter og asylmottak. Der jeg kommer fra er det mange "troll" på over 40 som springer rundt med en mørk kar på noenogtyve.

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Fordi mannene ikke får seg norske damer og er desperate etter en dame? Mulig disse damene er "billige" og ute etter en bedre hverdag. Uten at jeg skal trekke en konklusjon.

6863582[/snapback]

 

Damene er overhodet ikke "billige". Det er trist denne nedlatende holdningen ovenfor disse damene. At de ser seg om etter noe "bedre" er vel kanskje en større sannhet. Men hvem gjør ikke det? Og nei, jeg er ikke gift med ei Thai.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Det er vel stort sett ikke de største fruktfatene som tar med seg små thaidamer hjem. Jeg synes ikke det er noe rart. Når de bikker 30 og innser at de ikke kommer til å finne en dame i den knøttlille bygda de kommer fra er det jo greit å finne en å leve med.

6863575[/snapback]

 

Dette er desverre en sannhet.

 

Uansett om det er ekte kjærlighet eller ikke er det jo en vinn vinn situasjon. Han for seg en dame som liker å ta vare på ham, og forhåpentligvis litt kroppslig kontakt og hun får bo i norge. Etter noen år når hun har norsk statsborgerskap og tømt kontoen hans for penger så kan hun skille seg. Begge to har som regel hatt det fint mens det stod på.

 

6863575[/snapback]

 

 

Du treffer nok spikeren på hodet her. Men vi må ikke stikke under en stol at det ofte er ekte kjærlighet. Thai kvinner er ofte meget vakre. Kan godt skjønne at norske menn faller for dem. Desverre mange drittsekker blant norske menn. Det er som oftest de du hører om hver gang det er snakk om asiatiske kvinner.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Men hvor utbrett er dette "sørpå" ? kan ikke huske å ha sett noe om dette i verken vg eller dagbladet. Jeg husker det var blest om russiske kvinner og såkalte "datingbyrå" der man betalte en anselig sum penger for å møte " den rette" som fikk en del pressedekning, men dette med thaidamer har ikke engang vært nevnt i lokalpressen, enda så smange av dem som har kommet hit.

Endret av zandro
Lenke til kommentar

Nå er nok jeg i en annen sitausjon enn de fleste her med tanke på at jeg jobber med masse filippinere og jeg må jo si at de fleste har damer som ser meget bra ut. Damer fra østen de aldres veldig bra. Har møtt noen også og duverden for noen hyggelige damer!

 

Har tenkt å reise til Filippinene og til andre land i østen , ikke for å finne seg en dame ,men man holder jo alltid øynene åpne. Nå er det slikt at jeg kommer til å bosette meg der nede hvis jeg finner en dame og ikke ta a mer hjem til Norge. Hvis man bor der i 6mnd er jo sjansen for at man kommer til å finne noen ganske reell. Er fint å bo der nede , stabilt høy tempratur , billig og god øl (san miguel brygget på filippinene er meget godt , "mye" bedre enn det spanske) og ikke minst fine damer.

 

Har nummere en skikkelig fin dame fra filippinene , fikk et fotografi med et en tekst bak som låt omtrent slikt: "Hello Nick , Im lonley so can you find me a nice boyfriend? Doesnt matter if its a foreign guy". Fikk jo bilde av dama i bikini :D Bildet var tatt på et fotostudio og hun var litt airbrushed ,men uansett veldig veldig fin.

 

Nei.. ikke snakk negativt om damer fra østen. Har møtt flere veldig hyggelige damer fra filippinene og har lyst å reise ned der for å nyte livet i noen mnd. Rimelig er det også der når en vanlig arbeider tjener 250dollar i mnd.

 

Men det er jo også slik at det er mange "postordrebruder" og lignende nok har litt for høye forhåpninger når de kommer til Norge. Men det finnes like mange drittsekker der som her.

Endret av CFD
Lenke til kommentar

Det er nok enkelte av 'importdamene' som får seg en stygg overraskelse når de kommer til Norge. Er sikkert litt kjipt å finne ut at typen som levde som en konge der (med tanke på lokalt kostnadsnivå) her i Norge eier en 20 år gammel bil og en sliten to-roms ;)

 

Men for all del: Det er da en del slike forhold der begge partene har det veldig fint.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke dette heller. Ikke for å være frekk men brystene til thaidamene er jo minimalistiske... :blush:

6864128[/snapback]

Jeg vet! Herregud, hva er det disse mennene ser etter; utseende, personlighet, humor, sjarm, smil, resten av kroppen? Latterlig.

6866219[/snapback]

Haha, ikke bare det. Det er jo feigt å kjøpe opp en jente på 18 år av en mann på 50...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nå er nok jeg i en annen sitausjon enn de fleste her med tanke på at jeg jobber med masse filippinere og jeg må jo si at de fleste har damer som ser meget bra ut. Damer fra østen de aldres veldig bra. Har møtt noen også og duverden for noen hyggelige damer!

 

Har tenkt å reise til Filippinene og til andre land i østen , ikke for å finne seg en dame ,men man holder jo alltid øynene åpne. Nå er det slikt at jeg kommer til å bosette meg der nede hvis jeg finner en dame og ikke ta a mer hjem til Norge. Hvis man bor der i 6mnd er jo sjansen for at man kommer til å finne noen ganske reell.  Er fint å bo der nede , stabilt høy tempratur , billig og god øl (san miguel brygget på filippinene er meget godt , "mye" bedre enn det spanske) og ikke minst fine damer.

 

Har nummere en skikkelig fin dame fra filippinene , fikk et fotografi med et en tekst bak som låt omtrent slikt: "Hello Nick , Im lonley so can you find me a nice boyfriend? Doesnt matter if its a foreign guy". Fikk jo bilde av dama i bikini :D Bildet var tatt på et fotostudio og hun var litt airbrushed ,men uansett veldig veldig fin.

 

Nei.. ikke snakk negativt om damer fra østen. Har møtt flere veldig hyggelige damer fra filippinene og har lyst å reise ned der for å nyte livet i noen mnd. Rimelig er det også der når en vanlig arbeider tjener 250dollar i mnd.

 

Men det er jo også slik at det er mange "postordrebruder" og lignende nok har litt for høye forhåpninger når de kommer til Norge. Men det finnes like mange drittsekker der som her.

6866299[/snapback]

 

Du må ikke blande "damer fra østen" og "filipinske damer". Rimelig stort forskjell på koreanere, kinesere, japanere, filipinere, mongolere osv. Har du forresten bodd i østen? Tror ikke jeg ville lovet noen at "finner jeg dame så flytter jeg dit", ute å ha faktisk prøvd å bo der noen måneder ;)

Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke hvordan det er i resten av landet, men her hvor jeg bor og i nord gennerelt så virker det som at flere og flere drar til til Thailand og drar med seg et kvinnfolk hjem igjen, mange av disser er jo knapt fyllt 18år! og aldersforskjellen er som oftest "astronomisk" i forhold til det som blir oppfattet som normalt. Er virkelig troen på norske jenter blitt så lav? Hva er deres synspunkter og tanker om dette fenomenet?

6863518[/snapback]

 

Synes ikke det er merkelig i det hele tatt jeg.

"alle" kvinnfolka fra bygdene skal jo bo i "Oslo" "trømsø" trondheim" fortiden.

og da blir det manko i bygdene.

valget til gutta er da enten å følge etter til byen eller importere, eller gå i kvinnfolktørka til de dør.

 

enkel matematikk det der :whistle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Uderzo endret tittelen til Hvorfor er thai-kvinner så populære?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...