lolekongen Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Hei jeg har kjøpt en steam account for å spille GM9. Men etter jeg har innstalert GM9 så kommer det ikke opp inpå my games lista inpå steam. Jeg innstalerte det inpå der jeg innnstalerte steam:D/steam/SteamApps/SourceMods/GM9. Håper noen kan hjelpe
Ole_Rygg Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Må aktiveres på en eller annen måte tror jeg. Lenge siden jeg instalerte det så hukser det ikke helt.
lolekongen Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Har prøvd det og men det kommer ikke opp. Må man ha et av Half Life spillene? Jeg har bare vanlig Steam acount og Counterstrike zero
Lasse 90 Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Du må selvfølgelig ha half life 2. Tror du må ha hl2:DM og.
vstr Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Du må selvfølgelig ha half life 2. Tror du må ha hl2:DM og. 6830686[/snapback] holder med HL2, uten det, så fungerer det ikkje
lolekongen Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 (endret) Okey derfor jeg ikke fikk det til. Hadde bare CS condition zero. Er det noen andre måter å få HL2 på en å kjøpe det? (ikke piratnedlastning) Endret 9. september 2006 av lolekongen
Lasse 90 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Nei. Men det er ganske enkelt å kjøpe det med steam. Da laster du det bare ned etter du har betalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå