Gå til innhold

Corsair XMS C2 pc 3200 defekt :/


SWAT dude...

Anbefalte innlegg

jeg har lenge kjørt med mine to helt topp fungerende XMS brikker fra Corsair. disse har aldri hatt noen problemer og min første blue screen kom som ett sjokk på fredagskvelden etter at maskina hadde kjørt 10 timer i strekk. fikk beskjeed om ditten og datten og endte med at jeg reinstalerte win XP. når jeg skulle instalere XP fikk jeg dog meldig om at noen av filene ikke kunne kopieres, noe som endte i flere formateringer og mer reinstalasjon. ettervert som jeg hadde avskrevet HDD som feil og 4 XP cder begynte jeg å plukke pcen fra hverandre del for del for å finne feilen. tilslutt kom jeg til en av mine kjere minne brikker og til min forskrekkelse kjørte XP setupen nå helt uten problemer! altså fungerer nå pcen igjen MEN!

 

jeg ville seff ha 2gb ram mtp at jeg er aktiv BF2 spiller og BF2142 beta testet men da jeg satte inn brikke nr2 fikk jeg aldri noe bilde på skjermen. jeg tar ut brikka og restarter. nå starter den fint. jeg gjør dette ett par ganger for å se at det var brikka det skyldet.

 

jeg ahr aldri hatt dette problemet før og jeg kan skriveunder med mitt eget blod at jeg er litt irritert etter å ha formatert 750GB data og brukt 10 timer på å finne feil/flashe BIOS etc etc.. så nå vil jeg bare ha ett en vurdering av drere før jeg sender brikka i retur. brikkene er av samme merke men kjøpt hverforseg så retur funker fett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...