Gå til innhold

Creative Zen V - Erfaringer.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg 2gb versjonen for noen dager siden og er strålende fornøyd. Designet er superlekkert, menyene er enkle å navigere i. Knappene er geniale og bra plasserte og lyden er upåklagelig.

 

9/10

6859682[/snapback]

Hva er grunnen til at det ikke er en innertier om alt er så plettfritt ?

 

Hva mangler ?

 

Henter min på posten idag!

Lenke til kommentar
Kjøpte meg 2gb versjonen for noen dager siden og er strålende fornøyd. Designet er superlekkert, menyene er enkle å navigere i. Knappene er geniale og bra plasserte og lyden er upåklagelig.

 

9/10

6859682[/snapback]

Hva er grunnen til at det ikke er en innertier om alt er så plettfritt ?

 

Hva mangler ?

 

Henter min på posten idag!

6866920[/snapback]

 

Er egentlig ikke sikker på hva som mangler, men jeg gir aldri innertiere, som regel. Hvis det er noe jeg kan klage på, så er det fargen på "hjulet". Vil at den skal være rød i stedet for grønn. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+89234341

Tv2 testen virket nå ikke helt god. De skrev at det mest attraktive måtte ha vært 4GB til 1600 (uten video). HALLO! Spilleren jeg har bestilt, sandisk sansa e26g, har video OG 4GB flash, og koster 1200. Den har også scoret skyhøyt på tester, og det største minuset - firmware - har blitt fikset. Den spilleren her er bare stygg spør du meg, vurderte den mot sansaen når jeg skulle kjøpe. I tillegg så er det typisk creative å ha spillere som faller fra hverandre og får herp lydutgang, så nei takk. Og hvem ser på film på 128x128 piksler? Sansaen har i det minste 220x176, ikke mye det heller, men fortsatt godt over dobbelt så mange piksler. Ikke finnes det noe kvadratisk filmformat heller :p

Sist, nåe jeg ser den, får jeg følelsen av å se på en pastilleske som noen harr malt på ^^

Vel, hver sin smak, men tror jeg skal bli mer fornøyd når jeg får denne i posten på onsdag!

Time will tell

Lenke til kommentar

Fikk min i posten i dag, og førsteinntrykket er bra. Det følger ikke med strømadapter, så det må kjøpes separat. Flere har visst innført den greia med lading gjennom USB-porten. Jeg kjøpte lader, selv om jeg mener det egentlig bør følge med.

 

Sitter forresten på linux (Ubuntu Dapper), dersom noen skulle lure på om spilleren fungerer der. (Det gjør den)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
og det største minuset - firmware - har blitt fikset. Den spilleren her er bare stygg spør du meg,

6937953[/snapback]

 

Jeg synes fremdeles firmwaren er buggete på denne spilleren. Har formatert min 3 ganger, og den fryser hele tiden! Angrer på jeg ikke kunne vente på Creative Zen V. :mad:

6959123[/snapback]

Min er fersk, men ingen proboemer enda. Å vente på en styggere spiller med under halvparten så stor skjermoppløsning er ikke akkurat noe jeg ville gjor. Smaken er som baken ^^ Når det gjelder strømadapter så er det jo greit om det følger med, men har veldig mange forskjellige nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...