Gå til innhold

EA kunngjør Burnout 5 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Hva skjer med EA? Burnout er arkade, ikke å kjøre rundt i en by og ødelegge! Gå tilbake til Burnout 2 og start derifra uten så altfor mange forandringer.

Lenke til kommentar

Ja da er vi på gang igjen:

 

EA lover DITT og DATT for ikke å snakke om DUBEDITTEN som du kan virkelig hærpe. Helt til spillet kommer ut så er det egentlig det samme gamle med samme tingene og samme miljøene med litt ny musikk og kanskje ny meny (om du er ekstra heldig nytt font i menyen).

 

Beklager, jeg er Skeptisk til EA (med stor S og en god posjon "nja, skeptisk" fra Posten reklamen)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Hva skjer med EA? Burnout er arkade, ikke å kjøre rundt i en by og ødelegge! Gå tilbake til Burnout 2 og start derifra uten så altfor mange forandringer.

6765044[/snapback]

ea er arkade..

6765912[/snapback]

Ja, men nå tror de at de kan lage Burnout litt mer "simulert"...

Lenke til kommentar
EA er drit, jeg kan ikke huske sist gang jeg kjøpte et spill de ga ut. Bare se på Battlefield, de er godt i gang med å ødelegge den merkevaren.

6766573[/snapback]

For all del start en diskusjon hvor du ikke vet forskjellen på en utgiver og en utvikler...

 

EA er UTGIVEREN til Burnout, men det er Criterion som UTVIKLER spillet. Tror det er veldig mange på dette forumet som bare hater EA, for de tror de utvikler alle spillene de gir ut. Begynner å bli ganske lei av dette på forumet nå.

 

Ikke missforstå meg, er selv kritisk til EA, men det finnes grenser. Alt de gjør er ikke bare galt.

Lenke til kommentar
Jeg vet veldig godt at EA er utgiver, det er derfor jeg skriver  "ga ut". Så du mener at utviklere utvikler spill i ro og mak uten påvirkning av utgiverne?

6772392[/snapback]

Bra. Nei det mener jeg ikke. Er fullstendig klar over hvordan det fungerer i spillindustrien.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
×
×
  • Opprett ny...