Gå til innhold

Pris på nokia n80 og hvor er det best å kjøpe?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderte å kjøpe meg en nokia n80 men så er det da prisen, Jeg vil helst kjøpe den med Djuce control å på www.elprice.no så koster den 3895.- med abonemange å her i byen på expert koster den 4999.- med samme abonemang.

hvorfor er det sånn? vil jo helst kjøpe den her i byen i tilfelle feil osv, men så er det prisen.

Endret av Andeers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
prøv å prute, fortell at du får den billiger på nett."Jeg har veldig lyst å kjøpe telefonen her men den er 1000 kroner billigere på xxxxxxxx"Funker hver gang når jeg prøver meg

6753666[/snapback]

Hehe, 1000kr er vel nesten litt mye... Funker jo nesten alltid, men det er veldig flaut når de bare ser dumt på deg... :blush:

Lenke til kommentar

Er egentlig utrolig tragisk hvilken "prutementalitet" som er i Norge.. I mange butikker ser dem bare rart på deg om du prøver å prute. Mange plasser gir deg ikke rabatt selv om du er fast kunde. Mange ganger møter man dobbel pris fra f.eks elkjøp til nettet, når du påpeker dette etter å ha prøvd å prute litt sier de bare at de ikke kan konkurrere med disse. Greit nok at dem ikke kan det, men Elkjøp skryter da av å handle inn for hele Norden, da bør man klare å være i nærheten ihvertfall.. Synes det er fair med påslag på ca 20% på varer under 1k, men 100% påslag i mange tilfeller er i overkant etter min mening..

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...